2015年2月22日 星期日

深圳野生動物園

農曆新年長假,本來安排左去張家界,但總總原因未能如期出發......

所以改左去深圳的主題公園~深圳野生動物園。

門票¥220,而我係經Yahoo 團購,票價只係$79,真係平左好多!$79呢個價錢絕對係超值。

深圳野生動物園好大我地朝早11點開始行,到動物園閉館前我地岩岩好行晒,行足6個鐘。

整個動物園內有世界各地不同的動物,去一個動物園可以見到好多不同品種的動物!而呢D動物起香港亦都唔係咁易可以睇到!

一入到園內見到有好多孔雀,有白色的孔雀開屏,之前再見到藍綠色開屏孔雀,真係大開眼界!

凍凍地的時候去動物園係最後,咁清涼的天氣都有一陣好嗅的氣味,如果夏天去真係好難想象!

園區內可以餵動物,當我起度睇的時候心裏覺得好難受,動物園為了吸引更多遊客餵動物,竟然餓到d動物傻,由其是大踪熊為左搶食起度打架,弱肉強食完全可以起呢個動物園內睇到!圈養的老虎亦如事......

於動物園內多付¥10可以觀看俄羅斯國際馬戲節,呢個表演都好精彩,絕對值得花¥10去睇!

撇除了餓住d 動物,呢個動物園係值得去的!但原價¥220我就唔搭得去,團購價係超值,動物園又大雖然好多人,但都行得好舒服!

沒有留言:

張貼留言