2015年2月18日 星期三

Claim travel insurance

第一次claim 旅遊保險,初時以為跟旅行社買保險有咩事要claim 佢地會幫我全部辦妥,但完來唔係!!

個喼起回港的時候被掟到個鎖壞左,無法再鎖上,其實就咁用肉眼睇係見唔到個鎖有咩問題。

好在起機場時有個團友要必理痛,我開喼拎比佢時發現個鎖壞左,如果唔係連呢少少的保險金都拎唔到。

當發現個喼壞左,就要做以下的步驟:
1) 當地機場的information影相,填申索表
2) 去旅行社拎份保險索償申請表
3) 填寫索償事項
4) 連同保險單收據、boarding pass、機場填寫的申索表、喼損壞照片 (因我個喼係零件損壞,所以相片是無法證明,而保險公司亦不需要我提供,但要於申索表列明"零件損壞")、購買喼時的收據 (如有,未能提供請於保險申索表列明“已遺失”,可以加速保險索賠時間)
5) 寄出 (3)及(4)的正本到保險公司

**填寫所有的資料要準確,否則會影響索償進度;同時亦須要於一個月內申請索賠。

其實起機場填申請表時,佢係比我選擇免費維修或賠償,要即時2選1,我當時選擇了賠償……

最後保險公司根據我個喼的價值,賠償了$250,但個喼拎去原廠維修係要$350。現在苦惱中應該買個個新的還是維修……

由寄出保險申索表到收到賠償,大約須要一星期的時間!

沒有留言:

張貼留言