2014年10月29日 星期三

行李箱貼紙

成日去旅行見到人地個luggage貼滿鮮艷的貼紙,一直都好想買嚟怖置自己個luggage。

因為我個luggage係一個好平凡,而且大路的品牌,試過好多次起行李帶上見到件一模一樣的行李,為避免拎錯行李,所以想起個luggage上整多少少特徵上去。

萬能的淘寶真係咩都有得買,就連行李箱貼紙都可以訂造。其實仲有另外一間淘寶店有得訂造而且訂造價亦較平,但我與賣家聯絡了兩天仍沒有回覆;最後唯有選用這家店。

我訂造呢間淘寶店,相對價錢係比較貴,但係貼紙係用3M貼紙,所以貴少少都值。

今次選用了中通速遞及香港郵政自取點領取郵件,我淘寶的經驗較少,每次付款時都出現問題,今次買的價錢最少,浪費了很多時間reset password!

貼紙價格一點也不貴

10cm~15cm:RMB3 x 6
5cm~8.5cm:RMB2 x 11

因為知道郵局現在都可以拎件,所以我今次選擇了去郵局拎,呢件件重0.2kg。原來選擇去郵局拎會好件件運入去中轉倉,之後再付到郵局的運費便可。

今日終於都收到d貼紙,效果好好,有三款圖個解象度唔高,所以印出嚟唔係好靚,但係個店主已經一早告訴了我,所以沒有失望,而10~15cm的貼紙印出嚟係最好,之後會再大量訂購,務求可以貼到一個鴨鴨行李箱出嚟。

淘寶賣家:貼紙藝貼紙店

沒有留言:

張貼留言