2014年10月19日 星期日

皮革口金包

一直都好想自已親手做一個皮革小袋仔。

早幾星期團購了一張優惠卷去試做,art 對我嚟講真係遙不可及,就連打孔縫合皮具呢個動作我都係雞手鴨腳,打孔前本來是畫好了一條打孔位的線,但我竟然將打孔個位偏離了好遠。不過最後都成功做到,雖然個成品做左出嚟又唔係好靚,不過都叫成功。

團購的課堂真的不能抱有太大的期望,本來知道我今日的課堂只有6人,原先以為可以得到好妥貼的照顧,但原來同一時間導師要教好幾個不同的班,每次只會教了點做就走左去教其他班。

而我呢類0藝術天份的人,原全唔知做緊乜之餘,因為我個口金包,要自己預逢合個位要去到邊,對於一個新手嚟講真係好吃力,導師完全係無理過我,害得我最很臨埋門,要拆返個口金包邊出嚟再縫合,因為有太大的空間,造出嚟唔靚,來來回回拆了三次……

課堂本來是兩小時19:00開始,因為要預備皮及圖樣,遲左半個小時開始,最後我23:30才整好離開。

團購課堂$198,自選皮革顏色再加$50,我選了好靚又軟的粉紅色皮。

今日上堂的workshop:Timeless Leather

沒有留言:

張貼留言