2014年6月1日 星期日

Hunter rain boots

講左咁多年話要買一對水靴,本來應該係上年買可惜上年去到Hunter買的時候就無碼。

到左今年4月想買Aigle 今年新出的灰+粉紅色的水靴,最後心大心細又唔知買咩色好,所以一再延遲,到左好天,天朗氣清的時候拎到boots返屋企又好似有點傻。

之前上網研究過Aigle rain boots 全人手造加上備震各方面都比起Hunter優勝。雖然Aigle比起Hunter 較貴,但感覺上係貴得物有所值。

見下星期二會落雨,所以今日終都的起心肝去買,好失望!願意比錢買亦都唔代表適合自己。起Aigle已經試晒佢地出的鞋款,因為我自己有姆趾外翻,我自己好鍾意個對太slim靴將我對腳的缺點突顯出嚟,而第二對個筒太窄 (我小腿都唔算粗,其實都唔知比咩人著),最後一對個筒太濶……無奈!

最後走左去Hunter 睇,拎上手超唔鍾意,因為實在係太重,試上腳好修,筒位剛剛好,鞋底夠濶,不過就係太重及太難除。

最後,我都係買左Hunter 仲要係我一值都好想要的墨綠色,而呢對係今年新款墨綠+橙色。用恆生credit card 有9折,原價$1,180折左$1,062。比起Aigle平左$488,但代價係對鞋超重,拎住佢返屋企好似擔泥咁……

沒有留言:

張貼留言