2014年6月14日 星期六

張家界之旅 ~ Day 5

行程已經接近尾聲,今日係整個行程參觀的最後一天,明天就去返香港了!
所以要好好享受最後的一日行程,今天再返日去袁家界繼續行程,最後一個行程係十里畫廊,行程入面包乘小火車遊覽十里畫廊,不過我自己覺得用腳行住去睇會比較好,坐起小火車上雖然係舒服,但係不能慢慢欣賞!

每個旅程都會買一件小紀念品比自己,睇左咁多日都搵唔到一件好野比自己,最後都買左個繡花袋比自己,超鐘意繡花工藝品,由RMB30經講價最後以RMB10成交!

之後就去左軍聲畫院睇沙畫,藝術家真係有令人讚嘆的藝術細胞,可以用砂、石來砌成一幅畫,用砂、石砌出來的畫好有立體感,好靚~大開眼界。

接下來又係購物景點,今次參觀玉器店,當玉器店的講解員知道我們是香港的團隊就不再推銷我們了,因為再香港可以買到更加好的珠寶玉器,講解員介紹了這家店的老闆給我們認識,這位老闆係泰國華橋,他的兒子李少磊剛剛滿月,所以比了好高優惠我們的團友購買玉器,希望當我們見到該店的玉器可以為他的兒子祈福,老闆仲講了玉器的成本、如何分辨王器的真假 (分別係聲音、光、王色!真的玉色用野敲會有好清翠的聲音,用電筒照會見到清翠透綠),原來玉器的成本假係好低,係一盤謀取暴利的生意,李老間都講一日不發市、發市都三年,因為利潤高嘛!雖然offer的假錢吸引,不過我都係無買,而我睇仲條珠二繩老闆點都唔肯減價,最後我都係無買到....

下午乘4個小時車往長沙!晚上領隊仲收取埋今個程的導遊費,由於整個行程領隊及導遊都令到我好不滿,由其係當地導遊,每次上車第一個調較座位睡覺的都係佢,而且沒有講解當地的風土人情,令到我整個行程都只係睇乜都唔知,其實跟團都只係想有個導遊講解晒所有的歷史之類,點知今個行程係乜都唔知囉!個領隊沒有太多野做過,所以都無乜太多小費可給!



李軍聲畫廊~砂石畫,全由沙口砌成
  

沒有留言:

張貼留言