2014年6月13日 星期五

張家界之旅 ~ Day 4

第日要去的景點比較多,早上去寶峰湖,下午去金鞭溪、袁家界及天子山,所以很疲累。

一朝早就去了寶峰湖,要行一段大斜路,及一段不不算大長的樓梯,沿途行的時候會見到有橋夫可以抬人上去,不過我唸比人抬上去仲驚過自己行,自己慢慢行既可以欣賞沿途的風景,亦可呼吸大自然的清新空氣,一路行一路聞到雞蛋花香真的令我心曠神怡。

今日好大霧,所以影出嚟d 相好朦朧。


寶峰湖 ~ 寶峰湖是自然與人共同創作的風景藝術絕作。上世紀七十年代,當地村民築壩發電,無意間造就了一個風景秀麗的湖泊,因湖背依寶峰山,故此得名。公園由寶峰湖和鷹窩寨兩大塊組成。寶峰湖的水清澈見到,風光如畫。


下午食完返酒店放低D行李之後就由酒店行過去袁家界,門票三日內有效,園區會錄取每個人的指紋作為未來兩日再日園區參觀用!個人對這個做法很不滿意,因為指紋係個人好獨特的身份認證,很害怕國內不知如何處理收集得來的指紋!不過亦無得選擇,因為要入去就一定要比佢地拎個指紋......


金鞭溪一個好普通的景區,唔係十分靚,之後就去袁家界,今個行程最重要的景點!


我地搭百龍電梯~建於懸崖的觀山的電梯高326米,乘百龍電梯只須要2分鐘就可去到達觀光區,袁家界景區係拍攝亞凡達的地點,中國景內真係好多風景幽美,好終於返中國旅行既可以睇到小數民族的風程,又可以飽出風景。


行完袁家界就去左天子山,行完山睇埋風景後就去了天子山的麥當奴食了一個美味的草莓麥旋風,真的美味無比!


食飽就走啦,回程係搭覽車,不過今次真係慘,起高山氣溫較地面低,加上走時臨近傍晚,天氣開始涼,我地去到時因為覽車要維修,所以起個車站等了半個小時,越坐越凍,凍到我震,好彩得秀秀佢自己凍都黏住我,等我唔會凍得咁辛苦.....


娃娃魚
金鞭溪
天下第一橋~橫跨兩座山頭,橋下為萬丈深溝
御筆峰
回程乘搭的覽車~覽車開得十分快,望住佢地運行真係有少少擔心

沒有留言:

張貼留言