2012年9月30日 星期日

明華餅家~公仔餅

自從我第一次食過公仔餅後,每年中秋我都想再買嚟食,公仔餅就係用月餅皮材料造,但係沒有任何的餡料,我自己都幾鐘意,尋日放工行左去旺角明華餅家買,見到佢有細size$10/3個,同時亦見到有款大隻少少大隻d食得開心d,所以我買左大size,大size $6/個,我買左兩個,聞落真係好香,好想即刻食左去,可惜岩岩食完晚餐真係食唔落。

今朝一起身第一件事就係試下佢好唔好食,咬了一口有點兒失望,焗得太乾無左個種鬆軟的口感,對比起奇趣餅家的公仔餅,我都係比較喜歡奇趣餅家出品的飽點。可惜的是奇趣餅家比較早關門,所以我成日都去唔到佢個到買包。

最後,祝大家月餅節快樂!

黨參北芪當歸淮山雞心棗湯

每週靚湯,今個星期係煲的靚湯材料係我第一次用,就係當歸,未飲之前仲以為當歸煲的湯會好難飲,當煲好後飲第一口又出奇地好飲,這個配搭真係好好,當歸及紅棗又保血,很適合女生飲用。

材料:黨參、北芪、當歸、淮山、杞子、圓肉、雞心棗、瘦肉

2012年9月21日 星期五

Pekkle 2013 Calendar

隨著時間的流逝,2012亦快將過去,2013亦快將來臨,Pekkle今年依然都有出Calendar,我亦都係一早就買左啦!再睇返Pekkle 已經不經不覺間出了幾年calendar,而我亦都係每年都會買一個calendar 回來儲,從來都無拎過出嚟用,我唸我今次真係要拎佢出嚟用,與其每年都係儲,倒不如拎佢出來用,日日夜夜對住佢仲好,總好過年年都係得個買字,買了回來亦無機會好好咁欣賞過pekkle,實在係浪費!

今年pekkle calendar 同往年一樣都係全家總動員出動!我最喜受一家大細,因為夠熱鬧又唔會咁單調。今年個calendar 售價係$35,又比上年貴左。

2012年9月20日 星期四

Pekkle 短褲

自從吹先生再無坐陣征服世界、pekkle 會會長失蹤後,我對pekkle 的動向已一無所知,閒時偶爾走去征服世界左搵右搵先至比我發現一兩件新產品,有時起其他blogger度見到有pekkle 新品,有時去到自己搵唔到又唔醒起好多時都買漏左,到再過多一排又記得自己買漏左的時候已經沽清。

算啦既然都同pekkle 無緣都無謂強求啦!可以買到都盡量買啦!買唔到都只可以講句無奈。今日無意中見到pekkle 呢條短褲仲要佢無我想買的size,等左好耐要征服d 職員起隔離鋪拎過嚟,見到都幾靚只可惜係最後一條,所以只可以儲起佢作為一個收藏。條短褲$89,著上身都幾靚,至於質地就唔好要求咁高啦...

Pekkle file

pekkle 又出左新file,之前某幾款file我買了太多,現在仲有好多存貨,所以我都係買一個用來收藏就算,話時話一個咁普通的file今日竟然要$9,其實係咪一路都係賣緊咁貴定係我自己幻覺呢?

2012年9月18日 星期二

Birthday gift from Ahava

近這幾年發現自己已經越來越少收到各大品牌送出的生日贈品。今次係第二次收到AHAVA 的生日禮物,佢份禮物唔係一D普通sample size 的產品,係兩支各40ml的cream,一支係hand cream 一支係body cream,雖然AHAVA 已經轉左新包裝,但係佢送出的贈品依然都係舊packing,所以佢應該係要清一清d 倉底貨先。

我自己係某幾個品牌的鐘實小粉絲AHAVA係其中一個,他的產品價格唔會太貴,真係好適合這種乾燥的皮膚,我自己未用過佢今次送比我的產品,希望試過如果好用可以回購啦!

Dead Sea Premier-Regenerating Night Cream

Dead Sea Premier係我另外一個好鐘意用的品牌,這個品牌的產品真係好好用,加上價錢又唔係好貴,真係幾抵用。今次試用第二款面霜 Regenerating Night Cream,因為我自己皮膚太乾,所以我平時都係晚霜當日霜用,唔知點解試過幾次開左個晚霜都係漏晒出嚟。

呢個晚霜同之前試用過個幾款面霜的氣味是一樣,只係個質感唔同,呢個面霜一拎上手質地比較杰,感覺係比較潤,現在這個乾燥的秋天使用真係非常之識合。

2012年9月15日 星期六

大尾督半天遊

已經幾個月無出過街玩,每日都係返工、返工&返工,生活真的乏味,返工咁辛苦只係可以賺得微薄的工資,又時真係唔明比我賺到錢又點,生命的意義都唔知係乜,每日只有返工時間,完全沒有放工的時間,唉!為乜呢

今日我當然唔會返工啦!無理由生日都同佢做呀嘛,如果我今日返工我都覺得自己有病囉!仲以為今日係去大尾督踏單車,由於時間配合唔到,入到去大埔已經差唔多六點,今日天氣唔係咁好,如果唔係呢個時間應該可以開始睇埋日落,因為太夜入到去,可以做的只係划船,好可惜問第一間租船的店鋪由於已經過左租船時間,所以無得租,初時都好失望,入到去大尾督乜都做唔到。於是佢又再走去間第二間,好在第二間仲有得租,但就限時要七點前還船。租船費用唔係好貴,一個鐘只係$30,原來撐船都幾辛苦,好在唔係我划,如果唔係一定會整到隻手痛晒。

划到出海感覺好舒服,秋風送爽,如果可以睇埋日落你話幾好呢!


划完船去左燒野食,我地駕車去呢度,起個地點SET 個地址SET 得唔好,差D就返唔到轉頭,好在最後都可以轉到頭,話咁快又去到目的地。

今年生日唔係食D 乜野好豐富的晚餐,但我無乜所謂只要過得開心就得啦!

呢個燒烤場仲有兒時成日玩的煙花,我望左好耐好想好想回到過去,但係咁大個人仲拎住呢D煙花真係好似唔知點咁,好在最後佢都買左比我玩,一盒都只係$30,仲可以滿足到我兒時的回憶,今個生日真係過到好開心!

Birthday gift ~ Swarovski

今年收到的生日禮物同往年一樣都係一隻Swarovski 鴨鴨,雖然鴨鴨都幾得意,但係當我見到Swarovski個紙袋時個心有少少失望,因為又係一份無新意、求其買比我的禮物,或者人大了要求多了,自己又唔係一個好有創意的人又怎能對人要求多多呢?雖然係一份無乜新意的禮物,不過多謝你


鴨鴨的真身,個樣子同我兩年前收到個隻都係差唔多樣~~

呢三隻鴨鴨係我近三年收到的禮物,一年一隻,今年係第三年啦!三隻鴨鴨放埋一齊係咪好得意呢?

2012年9月9日 星期日

Samsung Galaxy S III 電話殼

終於都忍唔住換左個電話殼啦,估唔到一個迪士尼卡通人物的電話殼可以賣到咁平。真係點忍得手唔買吖,雖然我唔知呢位卡通主角係邊位,不過佢個樣都幾得意,所以唸左一陣就買左啦!

個縠只終都唔係原裝殼,所以個位唔係好fit 部電話!