2012年8月26日 星期日

Dead Sea Premier~Ageless Future Detoxifying Mask

終於都忍唔住用左Dead Sea Premier~Ageless Future Detoxifying Mask,因為我實在買了太多的護膚品,成日都唸住想用晒一瓶先至開另外一瓶,但係成日忍手,搵到我無辦法試下其他的產品,其實這個唸法一D 都唔好,應該一買左返嚟就即刻用左去,咁先至可以發掘到更多更好用更適合自己的產品。

今次用這個mask 比較特別,佢係一個深層清潔排毒mask,起香港專櫃買真係好貴,但係又真係貴得有道理!


Ageless Future Detoxifying Mask 含突破性成份Seamax Complex-a,在肌膚表面形成泡沫,促進肌膚排毒及細胞新陳代謝。此面膜能提升肌膚,打開並清除毛孔髒物,並輸入營養。使用後肌膚即時得到淨化、提升、緊緻,減淡細紋及皺紋。持續使用,去除老化角質,以達致細胞代謝,令肌膚煥然一新。

mask 本身係黃色的液體狀,當我推開時佢即時變會一陣泡抺,只要薄薄塗一層於面上,面上即時形成了一層厚厚的泡沫,我即時感覺到面上有一層bubble,不繼地爆破個感覺很特別,這層泡沫會淨化皮膚的毒素及毛毒內的污垢,當整個排毒過程完成後,皮膚上的泡抹會完全消失,之後該面膜停留在皮膚上數分鐘,再用暖上洗淨。

敷完這個mask感覺到皮膚前所未有的白滑,這個天氣用完後皮膚唔算乾,但冬天會就一定會乾囉!皮膚大大的收緊及提升,用這個來做深層清潔真係好正!

2 則留言:

  1. 請問可唔可以send條link俾我, 我都想買, 我見有網站呢款做緊特價, 我想compare 下 my email : cherrytangpy@yahoo.com.hk

    Thank you

    回覆刪除
    回覆
    1. 我起呢個web 度買,不過佢近來加價加得太頻密!!
      http://www.cosmetics-deadsea.com/

      刪除