2012年8月4日 星期六

餃子園

其實都唔知自己去左一間咩公司做,日日OT 都唔止,仲要星期六、日呢D公眾假期都要返工,今日分分鐘又要做到半夜,到六點幾我見肚餓所以出左去食個dinner先,本來係想食蝦子麵,我起條士丹利街行嚟行去都搵唔到我想去個間餐廳,所以都唔知食乜好,起條行無聊聊咁行到去呢間餃子園,咁就入左去食,我要左酸辣湯底韮菜餃,我見佢地係人手餃子,但係就好少少唔乾淨,包餃子時無帶手套,但係包餃子個叔叔又會去收錢,收完錢就咁就去包餃子...

至於個酸辣湯的味道就普通,但係個韮菜餃就幾好味,不過我好急咁食完就返左公司做野,希望明早兩點前可以離開公司返屋企...

沒有留言:

張貼留言