2009年8月16日 星期日

IPSA Sun Protector

之前買過IPSA 的產品,做左member 只要於指定時間內再惠顧就可以獲得禮品
我咁精打細算,點會放過這個獲得禮品的機會
於左唸右唸下,所以決定個左這樽新的產品 (買左好耐)
有陣時我會覺得太急買新出的產品會有一個後果
通常會起較後的時間會有優惠,就係咁我又覺得蝕左
買左幾個月,依家先至用
無法平時買買埋埋有咁多野,得一塊面邊用得咁多吖
同埋買左之後d雜誌話IPSA Sun Protector 防晒度只屬一般
防晒效果單靠皮膚係感受唔到,所以我平時買護膚品都會參考雜誌的介紹
價錢都唔算貴只係$300 - 30ml
質感輕盈的防曬霜, 含透明質酸成分, 能保持肌膚含水量及抑制水分蒸發, 白紗粉末又能遮蓋毛孔, 防曬成分可深層保護肌膚, 預防黑色素形成。極水潤的乳液狀容易在肌膚上推開, 小量已經足夠全面,十分透薄, 其清爽效果亦很強。光澤感一流, 作底霜用可令膚色更亮澤。
防曬度:SPF30 PA+++
防曬成分:Zinc Oxide 氧化鋅
(紫外線吸收劑,利用反射方式抵抗 UVA、UVB,為物理性粉體防曬成份。白色六角晶體,不溶於水,但可溶於酸性物質。因為它不僅吸附油脂,也會吸附水分,使用後會造成皮膚乾燥,具收斂性,針對面皰具有部份制菌、乾燥功效,並具有中度遮蓋力。
幾乎可以阻隔掉所有波長的 UVA、UVB,但是因為塗起來會白白且粘粘厚厚的一層,所以限制了它的實用性,因此有些廠商發展出粒子較小的氧化鋅分子,即所謂的 Z-Cote,使用上塗在皮膚是透明的,改善了上述的缺失,同時仍可達到防護效果。)
這個就是今次的贈品IPSA Refiner Water Massage,我幾鐘意用
質感與平時去美容院用的按摩膏有很大的分別,平時美容院用個d會有一種很焗促的感覺。而 IPSA Refiner Water Massage 感覺很輕,一邊按摩,會感覺到皮膚吸收到一些水分。效果很令我滿意!
按摩的其中一個好處是促進血液循環、暢通淋巴。完後按摩情序後會感到皮膚紅潤左,同埋無咁黃。按摩完之後無須沖洗直接搽返面霜便可,非常之方便。
一盒有十包
呢包sample 係問個BA攞的,因為有FD 話好用,我聽到好用又心思思想試
佢係一包深層清潔的mask,敷完之後可以令到黑頭浮起,無須"吱"
我問個BA攞的時候,個BA仲笑我,小姐你都無黑頭,何來可以做到黑頭浮起,不過佢知我想試,所以送左一包比我,但係幾個月後我都未用...

沒有留言:

張貼留言