2009年8月28日 星期五

Burt's Bees - Res-Q Ointment

Burt's Bees 呢個牌子,其實自己唸都無唸過會買來用
唔知呀!總是有一種感覺,覺得佢係唔好用
但係買左這瓶Res-Q Ointment (紫芹急救軟膏) 後已經大大改觀
首先講返點解會買佢啦
話說之前見到這個軟膏係Burt's Bees的其中一件皇牌產品
咁好奇下,咪上網searh 下睇下佢有乜功效咁勁會做到皇牌產品
睇下睇下,有一個好重要的功效係 “止痕”,所以一直對佢都念念不忘
唉!我自己本身就係一個超級野蚊的人,就係懶疏於防範,我又中招
真係萬試萬寧,邊日無搽驅蚊,就即中,痕到我吖,仲要係痕幾日都止唔到個隻
於是就急急忙忙放工即刻走去買
用左之後又真係覺得佢幾好喎,真係搽左之後即時止痕
我比蚊咬親的地方都好奇怪,通常會腫幾日痕幾日,所以這瓶軟膏連同驅蚊液已成為我的驅蚊孖寶wahahaha.........
這瓶軟膏氣味都幾好嗅,有薰衣草的香氣,而且成份天然,唔會傷到皮膚。
最勁ge 係搽左之後即時止痕,呢個先至係我至愛
成份:橄欖油、甜杏仁油、蜂蠟、可可脂、小麥胚芽油、薰衣草油、維他命E、紫草、迷迭香
功效方面:有效地消炎抗菌,紓緩痕癢、紅腫等症狀、燙傷 (有鎮痛的效果)



沒有留言:

張貼留言