2009年8月31日 星期一

我的皮膚一向都好乾,但近排唔知發生咩事,天氣又唔係咁乾燥,而我的皮膚乾得甩皮

於事我又起我堆存貨入面找尋保濕面膜敷

平時買買埋埋要搵一塊面膜對我來說並唔困難


記得幾個月前起雜誌見到有一張$50coupon (沒有限須要購滿多少金額才可以用)
咁我就選了Dr Wu 微導保濕面膜,一盒3片$190 (平均63.33一塊都算幾貴)
好在我有張$50 coupon 所以平了26%

唉!香港買乜都貴,下次去台灣要掃返d貨至得

產品特色
專利微導棉科技  高效導水
特殊纖維結構可完整釋放所含保濕精華,密集導入有效成份、高效導水。能緊密貼合肌膚幫助有效成分滲入肌膚
 
微導保濕傳輸系統 深層補水
創新「微導傳輸系統」科技,達到類離子導入之保養機制。釋放保濕彈力因子,提高細胞含水量、為肌膚深層補水。
 
5大明星保濕精華  鎖水、補水全方位
     1. NASHA級高濃度玻尿酸 (透明質酸)-嚴選完整立體結構的大分子,可加強肌膚表層保水機能,達到完美鎖水保濕效果。
 2. 海洋膠原蛋白-鎖水保濕,提升肌膚保水機能,常保肌膚健康水嫩透明感。
 3. 活性酵母精華-具有修護效果,使肌膚更緊實、有彈性。
 4. 彈力蛋白-活化肌膚彈性,維持肌膚柔嫩狀態。
 5. 海洋保濕因子-預防乾燥,避免細紋同時修護細紋。

呢片面膜好特別,打開包裝袋取出面膜,有三層的 (底層珍珠膜、中間為面膜、外層為藍色襯布)

先取走珍珠膜後,將面膜貼好在面上,再張外層藍色襯布移走。

基於唔好浪費所以我會將外層的藍色襯布敷在頸上

用後感:面膜採用微導棉,質地很薄及很透明,薄得像沒有放任何的東西於面上,而保濕度真的後好,敷完第二朝上妝,個妝好貼、甩皮情況己經即時改善。而且保濕效果亦很好keep 到約3日左右...第一次使用面膜後保濕效果可以保持到咁多日。如果真係好乾好乾我先至會用,因為貴左少少。

本來想起官方網頁抄張相貼出來,但睇左好耐見到個packing 上個成份同我依家個盒有d唔同,所以都係自己影左相

沒有留言:

張貼留言