2009年5月21日 星期四

Pekkle 潛水絹布公仔

話說星期二雪藍話我知出左pekkle 公仔,我己經急不及待想去買,奈何要返學又無時間。
所以我搖控左我個pekkle fd 出去買。我怕這個可愛的公仔被我們一班粉絲搶購一空。不過買左都無用,都係要到6月中先至可以帶佢返屋企lu。
見雪藍個blog 度留左征服世界個電話,我打左電話去留貨,然後千叮萬囑我個fd 叫佢唔好行錯路。唔好入左去美寶買。係對正條電梯個間先至可以入去買。
我個fd問我做乜唔幫襯老闆娘,我話我以後都唔幫襯佢呀,等佢有野唔賣比我。我個fd 都認同我話老闆娘又係衰ge,有乜理由有野唔比家。
最後我個fd 自己都買左一隻仲話好得意。咁大隻公仔好抵添呀。我問佢幾多錢呀,佢竟然同我講唔係好記得。唸左一陣之後話好似係$118。邊有人買完之後個一陣都唔記得幾錢。我費事比少錢我個fd,佢又同我講去旺角買野要冒住身命危險先至買到,真係比佢激死!今日下午再問下雪藍confirm 個價錢。就係咁平$118!

沒有留言:

張貼留言