2009年3月8日 星期日

ink Concealer Brush遮瑕掃

之前有個同事問我,佢話見到有一枝化妝掃覺得好靚,仲話模過枝掃d毛覺得好軟同好滑。咁我問佢做乜唔買?佢話又唔知個個係咩牌子,仲要索價$800(相信佢當時講個枝係碎粉掃)。當時佢都有問我話識唔識得ink 呢個牌子。個時我真係唔識佢。

但係近排我終於都搵到佢的來歷啦!

ink是由亞洲星級化妝大師Zing親手設計、最新人手打造的化妝掃系列,選用了最優質上盛的天然毛髮及人造纖維──俄羅斯紫眧、 北美松鼠及加拿大馬毛等。手柄用黑檀木經精細打磨而成,輕巧而結實耐用。

至於筆桿是用檀木製成,而檀木在中國自古以來亦用作筆桿,分為綠、紫、黑、紅檀木,黑檀特色是產量最少,密度最高、無味、輕身兼有辟邪作用,所以價格最貴。「ink」的化妝掃桿,正是以「檀中之尊」製造,為市面上的首創。一系列11支當中,掃桿有直、有弧,Zing話之所以如此設計,是根據不同掃使用時又有不同握法而製 。

令次我買左一枝Concealer Brush,其實化妝掃大大話話我都有幾十枝,真係好用ge又唔係咁多,每次有人讚某品牌好用,我都會買來一試,可能大家要求唔同!或者有些用家只要求其拎起件工具用到就算!而我,相信係一個超級麻煩精,每樣野都想十全十美,所以咪買買埋埋有好多囉。

ink 個專櫃設於金鐘連卡佛,個專櫃好簡單只係show 左d 化妝掃出離,眼見ink的眼部化妝掃設計都很等別,相信是設計師多年慮積所得的理念。

ink Concealer Brush係用100% 紫貂毛製成,手柄則選用黑檀木,形狀是中型刷毛,刷頭結實圓渾。(刷毛長度 : 16mm、手柄長度 : 96mm、總長度 : 141mm)

用後感:由於掃頭的設計較大,塗抹時可以完全覆蓋黑眼圈的範圍,用時會感覺到遮瑕掃與皮膚的緊貼,而用這枝掃的好處是可以令遮瑕膏更為貼薄。這枝遮瑕掃相比起bobbi brown 的遮瑕掃更超卓,因為bb 的掃是由纖維造成,塗抹時會是一行行及好厚的感覺。而ink這枝遮瑕掃對比起其他品牌的確貴了少少,但真係物超所值。我用過這枝遮瑕掃已經知道不用再試其他品牌lu!絕對值得推介!

沒有留言:

張貼留言