2009年2月26日 星期四

olay double cream ribbons

早排見電視廣告出左一個新的沐浴乳霜,細看下原來係olay。真係唔好睇少廣告的宣傳效力,少不免會誇大其功效,又再一次被廣告吸引買左新產品試用。

其實,今次Olay共推出了兩種系列,分別為Double Ribbons沐浴乳霜系列 & 護膚沐浴乳系列。而我今次選購左Double Ribbons沐浴乳霜系列。講返個packing 又真係幾靚。沐浴乳霜的氣味亦後清身,奈何使用後沒有像廣告中的效果,甚麼"5日全身滋潤●肌膚睇得到o既升級"個口號又幾吸引ge。不過個結果真係有d失望囉。又或者係我自己皮膚偏乾唔適合使用後不塗任何的lotion 啦。

我自己測試左一個星期,每晚沖完涼後都沒有立即塗lotion ,但不消半小乾,皮膚乾得有點痛。所以我唔覺得這支Double Ribbons沐浴乳霜有任何的滋潤效果。
等用完這樽Double Ribbons沐浴乳霜後,我會再介紹一隻超級滋潤的沐浴乳霜給大家...

沒有留言:

張貼留言