2009年3月15日 星期日

IPSA Pore Clear Base

IPSA 這個牌子都係我第一次用,之前睇雜誌見到出了一隻新的粉底已經好想買回來試用,奈何尚有存貨,所以暫且擱置。之後就買了同一系列出的其中一樣產品,中文名係毛孔淨化修飾霜,用於base之後、粉底之前。其實我自己無乜毛孔,只係見佢話可以控油,因為買之前上網睇過見到有好多人讚好用,所以才想買來一試。
包裝好像是一支唇膏咁,其實這枝毛孔修飾霜都幾貴 $240 (4g),我用左兩個星期已經用了後多。不過用完之後我都唔會再買。因為唔係咁適合我用。
用後感:膏狀的設計方便使用,塗抹於易出油的T字位及毛孔粗大的地方用手指推開。質感好滑,能即時修飾毛,而凹凸的瑕疵都被填平。但控油效果並非十分理想。因現在使用的粉底是不防油,所以個妝會下午開始溶掉,而用了這個產品亦沒有明顯改善。(可能是膚質不同所引致的問題)
P.S. 今次去購物順便join 埋做會員 (免費) 送左一次修眉 (價值$150),另外三個月內再到ipsa 購物可以獲贈水凝按摩霜 (10片裝) 乙份。之後再於三個月內再到ipsa 購物可以獲贈護膚服務。

沒有留言:

張貼留言