2016年12月15日 星期四

Pekkle訂造雨傘

於淘寶訂造了 一把獨一無二的雨傘。

今次係訂造雙面傘,而我是揀選了先前找設計師畫的圖案做我今次把雨傘。

而我自己一直都想要一把Pekkle自動傘,奈何一直都無出過,趁今次的機會我終於都擁有一把pekkle自動傘。

雙面自動傘¥169,好貴,加埋我搵設計師畫的圖,把傘成本已經超過$500。

收到把傘真係好開心,因為好靚,但係把傘好大把,比起一般自動傘為大把及重。

起淘寶訂野,其實真係要唸清楚,因為你發給賣家的圖佢會拎去比其他人用,如果涉及私隱的圖,我勸喻大家真係要唸清楚。
兩傘袋的印製有點求其,只係用了傘面的設計圖整個印上去。
傘面我選用了7個圖案,因為有8塊傘葉,所以唔能夠平均放起8塊傘葉上邊,從設計圖係睇唔出,會有摺疊的問題,從下圖可以看出每塊傘葉圖案係有少少歪,不過都可以接受的。

沒有留言:

張貼留言