2016年7月31日 星期日

Pekkle夏水禮冰袋

世上只有爸爸!!!

本來唸住換唔到,因為今日約左朋友去玩,點知爸爸付出了4小時的時間幫我排隊換!

選擇了於置富都會換購,其實如果唔係有pekkle,我唸我都唔會上去呢個無乜商鋪的商場。

置富都會的商場商戶又少,要買滿其中一張單滿$500真係好難,又話買現金卷唔當係消費,結果我為了換pekkle冰袋我用了$1,900,真係覺得有點肉痛,計算過去太遠的置富商場,如果換晒的話真係得不嚐失,如以貴少少都換啦!

不過商場的換購要求又有少少過分,要收左張正本單據,佢收左張單我買的產品做保養又有問題.....太無彈性,所以考慮緊下次個期的沙灘帳篷仲換唔換好。

個冰袋真係好靚,今次置富商場真係好有心推廣Pekkle,隨了由日本邀請pekkle 到港,還於全港設置了多個立體pekkle 景點,雖然每個景點都係得1-2款公仔無景相,但我每次去影相都會於置富消費,商場的推廣總算成功,最起碼都吸引了我們一班粉絲出席活動之餘及消費時

沒有留言:

張貼留言