2016年7月30日 星期六

鏟皮機

之前買過一部韓國製造的鏟皮機,用了若一年就壞了。

因為要換pekkle冰袋,所以就換部新的鏟皮機。

部機於靚靚購買每set$1,589包括一部鏟皮機及4件護膚品,平均每樣野都係$320左右,計返又唔算好貴!

鏟皮機其實係D 乜嚟? 又其麼用?

之前我有起美容院做facial 的時候都會定期做鏟皮機這個療程,起美容院做這個療程要$300,倒不如自己買部小型的家用機回家自己做,又可以節省一筆,又不用定時定候book 時間去美容院做療程!

鏟皮機主要的功用是利用超聲波的原理,透過水做媒介,用超聲波霧化面上的死皮及將面上的黑頭粉刺帶走!

我每星期會用這部機做深層清楚,每次使用約6分鐘,用部機鏟完皮膚後,這時毛孔已張開,可以做埋針清,將粉刺挑走。最後用返部機做精華導入,做完這個療程皮膚又白又滑。

靚靚買到的鏟皮機,超聲波的頻率每秒震動25,000hz,比起我之前用個部韓國品出產的機更為高,效果更理想。

新的鏟皮機是用濕電,自己就比較喜歡用濕電,唔會用用下突然話無電!

要踏入美魔女成魔之路,懶不得~~

左邊這部機就是我第一部的鏟皮機,右邊就是於靚靚到的
圖第1,3,4,5是個set 入面送的護膚品,而第二盒是$300換購的骨膠原精華液,用嚟做導入,皮膚水份即時提升,既滑面部的彈性增加,一瓶有60ml
圖左邊是入會的會員贈品,我自己對呢把梳興趣不大,膽粗粗叫店員換左洗掃的擦比我,問左佢幾次都不答應,最後店長額外多送這個擦給我

(這個洗掃擦現在售$28,買一送一即平均$14一個,其實淘寶買約人民幣6~10,加埋運費,其實都係差不多,不過今次係免費送,又真係好抵)

沒有留言:

張貼留言