2016年3月8日 星期二

Natura House Aloe Vera Gel

南美最後一日的行程踩單車,估唔到利馬這過不會降兩的城巿,都可以見到咁藍的天色之餘,當日的紫外線指數仲係好高。平時起香港踩單車我都唔會搽防曬......最後起利馬機場見到隻手紅晒,仲要係又紅又痛 ! 好可憐曬傷了 !! 仲要坐成30個鐘飛機,於一個好乾燥的環境及曬傷後真難頂。
返到香港買隻好少少的蘆薈啫喱敷為曬傷的皮膚降溫,但係搵唔到一款成份比較好的產品,最後選了Natura House Aloe Vera Gel with Vitamin F and Pantenol,之前用過 Natura House 的產品所以對這個品牌有少少信心......
中伏 ! 使用過後我自已唔係咁鐘意這個產品的感覺,如果當mask 敷,佢乾左之後會令到皮膚好緊及好乾咁,我自已唔係咁鐘意呢種崩緊的感覺,但用佢嚟按摩至皮膚完全吸收晒蘆薈啫喱再搽個潤膚露個感覺又唔同曬了。
不過蘆薈真係有好多不同的功效,對於傷口癒合、曬傷、過敏、乾燥肌膚等都好好,我一要搵一款再好d 的aloe vera gel 看門口至得。
Natura House Aloe Vera Gel with Vitamin F and Pantenol $270/250ml,香港買實在係太貴,起官網訂只係EUR15,香港點解賣得咁貴......

後記: 支蘆薈gel 開了不夠5個月已經變嗅 (update on 15.08.2016),咁易變壞,我下次唔會再考膚這個品牌 !
曬到隻手又紅又痛
深咖色 + 甩皮......

沒有留言:

張貼留言