2015年7月4日 星期六

新髮型師

平時剪開個髮型師,不經不覺間剪髮已經收$270。

上次同朋友講開,佢話佢剪個間剪得好又平,所以今日去左試下,朋友話唔貴,所以我入到去咩價錢都無問,只係講我想整乜,本來想電髮再留長去,個髮型師話我現在的長度電唔到我想要的款式,所以今次染髮先,染左朋友染開的紫色,但係隻色起我頭上係唔出色,但起白頭白上就不得了,真係好靚,好鐘意!

剪、染、焗油$399,仲想點,呢間髮型屋同我之前個間比,用的產品係差一大截,但都唔係差的東東,髮型師剪髮又有心機,至於洗頭個女仔,按摩力度又夠。

整體非常滿意,下次會再去佢到剪,雖然遠左少少,但剪得我咁滿意,就難道!

髮型師剪左個我好鐘意的bob頭,雖然又變返短髮,希望可以慢慢咁留返長d頭髮……

剪完頭髮順道去譚仔三哥食埋晚餐先返屋企,譚你三哥多了很多新款小食,今日食了個涼拌蓮藕~好喊,如果淡返少少就好了。

沒有留言:

張貼留言