2015年6月11日 星期四

潮汕美食之旅~Day 1

第一次有幸比喱姐邀請我一齊去玩,雖然今次只係美食之旅,但係唔駛用腦又可以去旅行我當然飛樸埋去一齊玩。

今日約左08:00福田口岸一號門集合,去到先至知完來每個門口都有一個號碼,要搵都好容易。

於福田口岸過關都好快,話咁快就去到落馬洲,今朝早06:00出門口,落到樓下又有的士,去到火車站好快又有落馬洲火車,上左火車掛住瞓覺差d唔知醒落車,好在部火車去到落馬洲等左好耐都未駛離該站。過埋關去到羅湖都係07:30。

人到齊我地由福田搭地鐵到深圳北站,再轉搭10:05高鐵。高鐵站真係好熱又無乜冷氣,可以這正是國內的環保國策。車程約2小時30分鐘就抵達潮汕站。

我係一個超易瞓著覺的人,所以由上車到落車都瞓足全程,可惜的是少了時間欣賞沿途的風光。
今日全程都係食,一日食足三餐,不過失色的是午餐及晚餐都係同一間餐廳~中旅酒家;而全獅頭鵝宴亦略為我色,酒家提供的鵝只係普普通通的鵝,令到本來參加此團只為食獅頭鵝的團友大為不滿!
行完白花尖大廟,就係下午茶時間,去了達濠區好有名的蒂蒂香魚丸,食飽再去古城區街市買些生果,今次買了一斤荔支RMB10/斤。

今間入住為於汕頭的鉑晶酒店,酒店雖然開了未夠一年,但設施殘舊,雖然是5星級酒店,但房間沒有夾萬及雪櫃。
晚上返到酒店放底行李,同朋友出街行下,感受下晚間的汕頭夜市的氣氛。

今日行程:福田口岸》深圳北站》廈深高鐵》潮式九大簋》達濠白花尖大廟》達濠蒂蒂香魚丸》達濠古城》車遊林百欣會展中心
第一次拖住Pekkle 喼去玩,不過公仔喼只係買個公仔,一D都唔好推之餘,開喼個鎖都好難用!
福田口岸一號門、深圳北站、潮汕
潮式九大簋

百花尖古廟
蒂蒂香魚丸
潮式獅頭全鵝宴
汕頭夜市
鉑晶大酒店

沒有留言:

張貼留言