2014年12月27日 星期六

聖誕長假不忘去做運動

成個12月不斷都係食、食、食。

所以長假期都要安排一日去做運動,做運動之前一定要食飽飽,唔食飽邊有力氣做運動:p又係食我至愛的米線,好耐都無食過雲桂香,今日時間尚早可以食完先去練拳。

今日呢個session得我自己一個,所以係單對單教授,抵晒!因為單對單一堂係$750平了2/3。

Trainer 因應我的體能嚟訓練,我下半身對比起上身係肥好多,今日做埋脂肪測試教練都話上半身 (18.1)及下半身(23.4)脂肪比例差好遠。但整體BMI 係屬於偏瘦!

教練話我對腳比較弱,而且肌肉比例亦較低,所以今堂都係主要練腳部肌肉,訓練的動作其實好簡單,平時可以起屋企做到,教練話我係入門級,平時起屋企可以日日做,加強腳步肌肉,每一個動作做15下,每個動作做3set (即係每個動作45下),我做幾下就腳軟......教練話我對腳弱都好緊要,加上我做幾下腳軟企唔穩成個人左搖右擺......

今日得我自己一個人上,教練要求特別高,平時有個男仔一齊上可以分散下注意力,但今日佢唔嚟所以今日我練得超辛苦!

沒有留言:

張貼留言