2014年8月3日 星期日

Syoss 6N Deep Brown

自從開始自己染髮之後,我染髮的次數頻密了。

因為自己染又方便,價錢又平,但早陣子睇返d 舊相才發現,原本自己染同去salon 染的效果真係差好遠!不過算啦…一分錢一分貨我並唔係呢方面的專業,加上自己同自己染確實係有少少麻煩。今次仲染到成條頸都係顏色,好唔開心囉…下次要唸下點避免至得!

今日用的染髮霜係我上個月已經想試的品牌~Syoss。上次去書展訂雜誌時亦都送左一盒,今次唔駛錢就可以試用到。這個品牌可於萬寧搵到,一盒染髮霜大約$60。

第一次染髮用的顏色係深啡色,老老實實我自己頭髮的顏色本身都己經係起超深黑色,所以我自己平時染髮唔會考慮呢隻色。

呢款染髮霜係要自己溝,都係第一之次咋,染髮霜並唔傷頭髮,染完髮後頭髮都好柔滑,上色度好好 (只限白髮部份),但自己的髮質係粗硬、深色,所以對呢個深色用完之後好似假髮。最滿意係白髮又自然地隱藏。

沒有留言:

張貼留言