2014年8月12日 星期二

Day5~巴亭廣場、胡志明古居、胡志明博物館、主席府

去到行程的最後一日,亦都係愉快旅程即將完結收拾心情返工的最後一天!

無論如何都開開心心玩埋去啦,很難得搵到一班岩玩的旅伴真的要好好珍惜。

今日去的地方都是位於河內的經濟中心,巴亭廣場、胡志明古居、胡志明博物館及主席府。

胡志明(Hồ Chí Minh,1890年5月19日-1969年9月2日)是越南共產主義革命家,越南民主共和國國家主席和政府總理,越南勞動黨領袖。胡志明主席一生為國家為人民,未婚無兒無女!

導遊肥雄實在係太心急,每個景點都提早結束,搞到我地都無時間買野,佢快快手手送大我地入機場,都未夠5點我地就已經去到機場,但係我地係左19:40的航班,入到機場之後風雲色變!check in 後港龍請我地食晚飯,咁即係delay....一再一再的delay 最後成10點先至上到機,返到香港又話要改閘口落機未準備好,所以拎埋行李已經搭唔到機鐵!唯有搭通宵機場巴士再轉的士,返到屋企已經凌晨3點了!


胡志明陵寢紀念堂

主席府
胡志明主席使用的汽車
凸起的松樹根
心相扣樹~一棵椰樹被一棵細葉榕包裹著生長
胡志明博物館
胡志明主席塑像
離開越南往機場去
是日自費午餐,今日叫左一條泥魚,另外越南pizza 真係超好味呢!
因飛機延誤所以港龍請食晚餐,臨走食返碗越南牛肉河。

沒有留言:

張貼留言