2014年5月4日 星期日

L'oreal Sparkling Visible Color With Hi-shine Complex ~ P66

自從自己識得染髮之後,每當頭髮長了一點點就心私私想再染下頭髮。

不過染髮霜真係好傷頭髮,起未去到最差的情況底下我都唔想染得咁頻密……

3個月染一次對於我來講已經係最理想的時間。

雖然我自己都染左好幾次,但都未能夠掌握到染髮的技巧,希望染多幾次就掌握到有關的技巧。

我自己覺得L'oreal 的染髮霜效果及質地都係比較好,染完頭髮又有光澤及柔順。

我自己頭髮的顏色比較深色中,所以都係染唔到個盒上的顏色,不過白髮個位就好顯色,隻色本身真係好靚,可惜係我自己天生的外在條件影響左……

沒有留言:

張貼留言