2014年3月23日 星期日

安安燒

我係一個芝士怪,好鐘意食濃味芝士,今曰無意中經過旺角~安安燒,安安燒每逢星期六、日指定時間推出芝士三重撈丁!
全香港最出名的芝士撈麵第一時間就唸起新記,不過新記的水準每況愈下,而芝士撈丁又唔係四圍都有得食,我起open rice 搵過除了新記就只有安安燒,上次特登去食,點知去到時門口勁多人等緊,加屸又就快過個供應時間所以最後都係食到,點知今日無意中經過見到間鋪完全無人,加上我又未食lunch 於事又比佢個芝士撈丁吸引住,就係咁我就衝左入去食我一直好想食的芝士三重撈丁。
個芝士麵好大個,有三種不同的芝士,而最面的芝士燒過份外香口,麵底有出前一丁原味的湯底再撈渾芝士好好味,麵夠爽及彈,咬入口有不同層次的芝士味道,好好味呀!
至於燒物方面,今次揀左雞翼,雞翼味道好特別,偏甜,落多少少辣粉味道仲正。冬菇就無乜特別而且好多油。成個set $56如果lunch 嚟講真係偏貴。

沒有留言:

張貼留言