2013年12月22日 星期日

參觀歐羅有機農場

由幾年前開始愛上了種花之後一直都對植物生長有一份莫名其妙的感覺,腦海裏一直都有一個意念就係好想試下耕作,好想體驗一下農夫的工作。
 
之前上網見到歐羅有機農場,既有有機菜售賣亦都有農地出租,由於我自己唔係好肯定自己係咪真係鐘意種植,而呢個農場亦都有導賞,所以我地今日入左歐羅有機農場參觀。入園導賞的費用係$60。
 
第一次入到去農場,感覺好特別及興奮,農場位於元朗錦上路,地點都算就腳,如果起呢度租田都幾方便。
 
入到農場感覺到非常清新的空氣,農場負責人黃先生向我地介紹有關有機耕作,有關輪作及休耕及如何管理一個農場。當遊覽完畢後,因係好清楚明白現代農夫管理一個農場,利用了好多現代的管理模式,資源分配,如果何以做到盡用每一份土地。

聽完今日的導賞,我真係好想自己試下種植,每用一塊100尺的農地每月只須要$500,最少要租三個月 (因為作物的生長期一般都要3-4個月),農場會於平日為我地淋水,而一般的打理、照顧都係會由我地自己負責。

暫定會於3月租田,希望可以種到自己喜歡的作物!

利用人類智慧,善用每一寸地方
火龍果仙人長科植物,要生長於比較乾燥的地方
  
哈蜜瓜
粟米,每顆植物都有雄性係雌性的花授粉
即摘新鮮的粟米,新鮮即食非常的junicy
 
紫芥蘭頭

九層塔
   
七彩豬菜

沒有留言:

張貼留言