2013年7月8日 星期一

L'oreal Revital Lift

上年聖誔節買左L'oreal Revital Lift 面霜,其實一直都好想試用L'oreal 呢類開架產品,不過自己成手存貨都唔知用得邊樣,我好多時都係隻價錢而蒙蔽,因為平而買!

就係咁我終於都可以試到L'oreal 的產品,估唔到L'oreal 的產品質素都唔差,價錢平平地且效果好滿意。

因為我自己的皮膚係乾性,而市面上好多面霜的保濕度都唔係咁足夠,所以好多時我都會用晚霜當作日霜使用!貪其滋潤度比較高而令我的皮膚唔會甩皮。

今次用左L'oreal Revital Lift的日、夜霜之後就對之前個唸法改變了,因為L'oreal 個日霜滋潤度好高,連我這類超乾皮膚都岩我。

L'oreal Revital Lift 的日霜仲有防曬SPF23/PA++,面霜連埋防曬可以散卻搽防曬的時間及步驟及可以減輕面部的負擔。

產品效果:保濕度及滋潤度超讚、收緊度普通、頸的細紋明顯減淡、毛孔明顯收細。

$229就可以有日、夜霜平均一瓶都係$114.50超、超、超抵用!產品質素能傲美各大專櫃品牌。


沒有留言:

張貼留言