2013年7月20日 星期六

書展@2013

講左咁多年要入去書展訂雜誌,今年終於都實行左,我係有target 咁訂,我自己係唸住訂elle,因為elle 每個月本雜試都有野送,有時佢送個d 野袋仔我都幾鐘意,我自己之前試過fax 去訂,但係次次都無左我想要個份禮品,今日唔理得咁多反正都入左去書展,唔理得咁多點都要訂閱一年。去到見到所送的禮品都無乜邊d岩我,所以揀無可揀我就要左個shu uemura foundation,訂閱專貴版仲可以送多兩支指甲油。付款時仲有一袋小禮物,比起平時自己訂送多左好多野,真係好抵!訂閱一年都只係$268,平均每一個月都只係$22.33,仲要送左咁多野,真係抵晒!

下年我會再入去書展訂關雜誌!十二點鐘之前入場,入場費只係$10,而且仲無咁多人,下年都係要用呢個策略!至於其他書本因為我上個月買左幾本書都未睇所以無興趣買,只係買左本旅遊書,就係我最想去的地方荷蘭,因為荷蘭這個旅遊地方於香港並唔係太普及,所以好少地方可以搵到荷蘭的旅遊書,同埋呢本書都幾貴$183 *75折,折實$137!





沒有留言:

張貼留言