2012年7月21日 星期六

Jenny Bakery

打風前席天氣別熱,熱得喘不過氣來,今日OT 完時間尚早,所以去左油麻地Jenny Bakery買曲奇餅,去到店外有好多人排隊買緊,到我買的時間心大心細都仲未決定買4mix 定係8mix 好,因為一盒曲奇只可以放一個月,如果買兩盒就會太多,放到過期都食唔晒,最後都係決定了買8mix,因為8mix 感覺上無咁肥。

之前起open rice 見到好多人讚Jenny Bakery的菠蘿汁好好飲,但就唔係成日都有得賣,我一見到已經好開心,因為可以試下佢有幾好飲,眼見全部的菠蘿汁都雪到冰狀,因為我唔係即時飲用,所以都無乜問題,一瓶菠蘿汁$12,買二送一,平均都係$8,咁大瓶真係好平,仲平過平時起果汁鋪買的鮮榨果汁。一打開樽蓋已經聞到陣陣的菠蘿香味,入口酸酸甜甜,真係好好味。

之後仲見到有我至愛的南棗糕,有禮盒或散裝買,禮盒$100 (有28粒),散裝$25/5粒,買個時我唔知邊款平d,不過唸住有個盒裝住靚靚地咁,同埋散裝得個5粒都滿足唔到我,所以我唸都無唸就買左禮盒散,Jenny Bakery的南棗糕都係手掣,入口唔係太甜,仲有啖啖的合桃肉。

店員見到我買菠蘿汁仲推介埋我買甜品,這裏的甜品都係季節限定,我本來都無興趣買,但心唸都係試埋啦,一年先得個幾個月有得買,我今次揀左芒果慕士$15,入口好creamy,食晒成盒好"流",味道就普普通通。

8mix cookie $150/730g,實在係太大盒,因為屋企人唔鐘意食,所以自己食一盒有d 吃力...


 

沒有留言:

張貼留言