2011年11月14日 星期一

Bourjois~gel foundation

D 人成日話sales 信唔過,這原來係一個千真萬確的事實,之前本來係想去Bourjois買個base,我只係聽BA 的介紹,因為我相信她們的專業,點知今朝早用這個產品時發現出事!

話說尋日個base 已經用完,咁我當然二話不說起個櫃度拎之前買的這個產品出來,望下望下心感不妙,雖然我文化水平好低劣,但都未至於唔識得分foundation & base這兩個字,我拎住這個產品反轉再反轉,睇嚟睇去都只係寫住係foundation,由於每朝早出門口都好趕時間,我已經再無多餘的時間去考究,但我已經沒有base 的存貨,起無可選擇的情況下,我見自己平時用的護膚品都唔差應該都頂得住,所以我就自己同自己講,呢個係個base 照搽啦,趕住出門口,之後再去返bourjois 個web 度睇原來佢地本身係無base,一向只係得foundation,頂!上左當添,我真係對Bourjois這個品牌的BA非常之不滿,你家陣係當我唔識字定係當我係低能家!

講返這個產品,雖然並非我心甘情願地去買,但唔買都已經買左,都要用左去,粉底有一陣好香的水果味,氣味十分之討好,但粉的質地太薄完全不能夠覆蓋面上的霞疵,但搽於面上即時可以令面部較具光澤,保濕度持久。
BEFORE

AFTER

沒有留言:

張貼留言