2009年7月24日 星期五

Pekkle 麻布公仔

早兩日知道pekkle 已經出左麻布公仔,但係打過電話去問吹水怪,佢話未返貨
今日佢終於都打比我啦,放工即刻撲過去買啦
點知....起門口望極都見唔到鴨鴨的踪影
唯有問吹水怪啦!吹水怪話賣晒,即時好嬲
距離佢通知我只係兩個多小時就無貨,都唔知係唔係玩野
我咪問佢信和間征服世界有無得賣囉,佢話要check check
之後自己無聊咁睇下d環保袋
好在最後我都買到一隻
吹水怪話今次返唔夠貨喎,同埋出pekkle 公仔間公仔都斷貨,未買的fans 行快步啦
仲話賣晒都無貨返添,真係激死,搞到樣樣野都好似係限量發售咁
其實我自己唔係咁鐘意儲公仔,但係無法啦,點都要撐下pekkle
順道買埋新出個個2010年檯曆......
相片後補...

沒有留言:

張貼留言