2009年7月14日 星期二

Badger Anti-Bug Balm

我自己係一個超級野蚊ge 人,無法啦,個人甜嘛
所以一定要用無時無刻都要驅蚊產品起身邊
但係我個人又懶唔鍾意成日起手袋度將支驅蚊液拎來拎去
就係咁我就中招,唉
有見及此,我就上網研究下可以買邊類型的香薰驅蚊膏
其實都知道如果係香薰類型的驅蚊產品,陣味一定好臭
但係又唸住之前買個隻都幾香,就係抱住一試的心態,唉,我自己都頂唔順陣味
所以我安排左起臨瞓前搽左先至瞓
費是瞓著左都比d蚊叫醒
其實就咁睇個packing 真係覺得好靚,但係一打開盒野,我自己都唔敢行近
試問蚊子又點敢咬我呢
Badger Anti-Bug Balm一d 都唔貴只係$69 就有21g,相信我似我咁用法都用到好耐
Badger Anti-Bug Balm成份包括:蓖麻油、香茅、雪松、檸檬草、迷迭香、天竺葵
天竺葵可以預防蚊叮蟲咬,所以好多的驅蚊產品都有這個成份。
其實早幾年已經可以起花墟買到天竺葵的盆栽,自問我種乜野植物都會枯萎,所以這個念頭早已打消
而香茅最重要的特性是驅蟲...






沒有留言:

張貼留言