2009年6月26日 星期五

Pekkle 圓形上鏈公仔

Pekkle 圓形上鏈公仔,真係估唔到我會買到,真係要多謝pekklebaby的報料
當大家見到佢覺得佢好醜怪的時候,而我不知何解覺得佢超可愛
當我知道邊度有得買時,咁岩當晚又要返學
又好怕買唔到,於是就搵個同事幫手,問佢放工會唔會路過
而當我話比佢知想叫佢幫我買時,她竟然話我知星期日已經見到,仲以為我有
因為我實在太鍾意,已經急不及等想lunch 出去買
好在同事話我知無咁早開
最後搭上搭,今日可愛的pekkle 上鏈公仔終於都到手啦!thanks!
今朝早收到開心到我傻,但係我d同事個個見到pekkle 都話佢醜怪.....
仲質疑我個可愛的定義,你咪理,我就係鍾意




沒有留言:

張貼留言