2016年11月12日 星期六

畫pekkle

萬能的淘寶,真係你須要的服務都可以於淘寶找到!

之前因為訂購了一些行李箱貼紙,但因圖片解象度唔高,未能印到大張的貼紙,於是客服介紹我可以於淘寶打 "矢量圖制作" 搜尋一些賣家袋為設計。

矢量圖是圖片可以無線無限放大,雖然我唔明是甚麼意思,但係個圖真係放到好大都好清楚。

但是我搵到的淘寶店都只係可以跟住幅圖畫,見價錢唔係太貴,所以試畫一張先,以下第一幅圖收費¥15 ($17.43)。總係覺得個圖有點怪怪,設計師話是一樣,而我亦講唔出有甚麼不同,所以就此作罷。

設計師畫好後會發原圖檔給我,設計師是用AI 文件檔,可以要求設計師轉為JPG傳給我的。



過了幾天心有不甘,心想其實上圖都有90%似,只係差少少,於是再比多個機會設計師畫多一張圖。

今次畫了以下幅圖,收費¥30 ($34.75),今次pekkle個樣像真到100%,真係好開心。

設計師說因為今次是第二次畫,已經掌握到我的須要,以後可以安心,再找這位設計師做圖,如果大家有須要,都可以找一些好模糊的圖給設計師重畫一幅高解像度的圖。

設計師 : 蓓蓓
淘寶店: 溫龍工作室

沒有留言:

張貼留言