2016年9月19日 星期一

IOPE氣墊咕

IOPE這品牌相信大家都唔會陌生,於播放來自星星的你時,女主角於劇內出現過的品牌。

自從用過April Skin,對氣墊咕完全改觀及完全愛上。

我並不喜愛厚粉,只要少少的顏色改善膚色,遮暗瘡印便可。一盒氣墊咕可以搞掂晒!

IOPE我用23號色,唔會太白亦都貼近我自己的膚色。

IOPE及April Skin各有好處,兩選一都好難取捨!

喜愛IOPE的持久度,防溶時間長,bb cream夠薄唔焗,但遮瑕度好一般。

喜愛April Skin的高遮瑕度,高滋潤度,但有少少焗及好易溶。

就快冬天我唸我都係會買返April Skin。

IOPE一盒內包一個替芯,仲連埋個粉卜,計落價錢比April Skin只係貴少少。其實兩款都各有長短……

沒有留言:

張貼留言