2016年8月27日 星期六

GUERLAIN 蜂蜜皂workshop

之前因為試用了一支小黑裙香水而認識了GUERLAIN這個品牌。

我自己係一個試用過,如果好用我會買貨裝來用。

我拎住支sample唸住去sasa/卓悅買,可惜這兩間店都無售賣。

起官方facebook又搵唔到專門店地址,最後放棄了買這瓶香水的念頭。

偶然下於GUERLAIN facebook 專業見到有蜂蜜香皂工作坊,而仲有列明店舖地址,今次我可以買到我鍾意的香水。

於是我即刻去了分店報名參加蜂蜜香皂workshop,workshop$400,完成後可以全數換購貨品。

我當然係選我心儀的香水啦,小黑裙香水100ml/$1,030,購物滿$1,250可以獲得小黑裙系列的body lotion,室內香薰及唇膏試用裝。

因為護膚品我太多,所以我揀了一支潤唇膏$260。

今個蜂蜜香皂工作坊,其實係小朋友做手工咁,沒有難度,勝在不用錢,又可以帶走製成品。

以下是用來整皂的工具
小蜜蜂的初形
印花花
蜂蜜香皂的成品
製成品
小黑群系列香水

沒有留言:

張貼留言