2016年5月28日 星期六

美味的雲南米線

經朋友介紹試食裕一品四川雲南米線。

我是一個無辣不歡的人,友人說裕一品的大辣相等於譚仔的四倍的辣度。

講到咁堅我緊係要試下啦!

近年來譚仔已經開到周街都係,好似7仔咁緊有一間起左右,所以好容易可以食到,可能亦都因為係咁食物水準下降,已經不只一次覺得譚仔的湯底係有苦味。

今日因為要整電腦,而長沙灣又好近,咁就行過去試下啦,我點了大辣,店員第一個反應是你食到家啦,我沒有半點疑惑地回應「沒問題」!

見到碗麵第一個反應咁就係大辣?!完全唔似囉!對我來說食落都係唔辣,但係個湯底就好味好多,唔會好似譚仔咁有苦味。

裕一品的湯底係有少少甜味,配以麻辣大辣的味道恰到好處。而且配料選擇款式又多,我唸我會改去食裕一品,可惜是分店唔多,想食就要付出,要坐車去食了!

至於個小食紅油海蜇個醬汁好鹹,下次唔會再食,可以試下其他小食。
今日去左荔枝角整手提電腦,原來只係軟件問題,部電腦本身係無壞,而維修中心只支援硬件維修,軟件問題要打去技術支援中心自己整,好快就檢查完可以走了!
Lenovo的維修中心於香工隔離,既然嚟到入去行個圈,但係入面d衫都唔平,所以空手而回。

但比我發現到,原來香工係有幾間賣真皮皮具的店,價格又平,下次可以認真行下尋寶。
呢條裙好靚,本來好想買,但間店好多人,又唔知可以問邊個價錢,所以都係唔買了。

近來經常思考「需要vs想要」。「想要」是由慾望而引起,好多時是沒必要的東西,只係為一刻的快樂而滿足了不必要的購買慾。

沒有留言:

張貼留言