2016年1月26日 星期二

April Skin Magic Snow Cushion SPF50+PA+++

哈哈……一直都以為自己已經出左呢個post分享 April Skin Magic Snow Cushion!答案係起個Blog搵唔到,其實我寫blog 一來係想分享一下我用過的產品,二來係作為一個記錄,又須要要可以方便翻查,不過寫blog 的意慾已經大大下降,可以係怕blog 的內容會再一次消失……

April Skin 一個高遮瑕度的BB cushion,集高保濕、高遮瑕度、水潤、光澤感及高防曬於一身!

因為我皮膚比較乾所以我選擇一白色呢款,白色呢款BB cushion 保濕度高d,但遮瑕度就會弱少少,其實無兩全奇美,反正我臉上只月少少暗瘡印,遮瑕度無咁高都無所謂啦!

一盒少少的cushion 內藏有15g的 BB cream,一盒大約可以用到兩個月左右,每次按壓一下可以拎到適當的份量使用!真的後方便~~~

April Skin Magic Snow Cushion 用了一整天顏色都無變暗,但用上6小時腳位有少少溶,不景都用了咁多個鐘,加上又唔係粉底,已經好滿意了......

April Skin Magic Snow Cushion 係無得換替芯,用完一盒之後就要掉左個盒去,感覺有少少浪費,但係就比較衞生,各有取捨吧!

價錢方面我買呢盒應該買貴左$170,我後來才知好多水貨店約售$140-150左右,反正咁好用又唔係買貴好多,都ok 啦!

 

沒有留言:

張貼留言