2015年1月16日 星期五

Day 6

今日離開伏爾加莊園,一朝早起床後去食早餐天依然都係未光,但早餐後可以見到好靚的日出!

食飽又係時候出發往下一個景點,今日會參加自費活動雪地馬車穿越林海雪原、雪地觀光火車。

食過午飯後就去坐雪地馬車遊覽林海雪原,坐馬車的感覺真係好特別,沿涂馬匹聽著馬伕的指揮前進,中途還可以下車燒炮仗,仲會遇到土匪要同土匪對口號,過程既好玩又有趣。沿途馬伕不斷要求領隊比貼士,或者這是中國特有的貼士文化罷。

坐完馬車之後就係下一個活動小火車,但係我地夾唔岩時間,所以要起旅遊巴上等了接近一個鐘,就係咁搞到餘下的活動好緊迫。

坐小火車個感覺幾特別,中途下車可以見到只有哈爾濱的動物~狍子,因為時間太趕所以好急咁要走...今天的行程只是走馬看花....

本來都無唸過會起哈爾濱滑雪,因為去到亞布力滑雪場,個滑梯又短又唔夠水泡,所以最後改左滑雪,請左個教練教我滑,價錢又唔係好貴RMB240,單對單教學,教練好好,好用心教我如何滑,經常叫我不用太擔心,儘管我笨手笨腳,教練都係好用心咁教我。因為哈爾濱4:30pm左右已經天黑,加上滑雪場沒有燈,所以想多滑一陣都唔得,我只係學到最基本的技術,如果時間可以多一點我相信我一定可以成功自己能夠學會。

滑完雪就可以返酒店休息,再等食晚飯~~~

哈爾賓真係一個既冷靚的地方!


狍子
野豬

沒有留言:

張貼留言