2012年11月30日 星期五

潤肌精~OIL CLEANER

一直都好想可以搵到一D 有平有好用的護膚品,所以就乜都試下,今次試左KOSE 的副線~潤肌精,唸住佢都係KOSE 旗下的品牌應該都唔會差得去邊,點知今次個如意算盤打唔響。

今次係我係用過咁多的卸妝油入面效果最唔能夠接受,點解呢?平時用卸妝油係希望佢落妝落得乾淨,洗面落妝一take 過,可惜呢個卸妝油真係好討厭,佢本身的質地好稀,於面上打圈將所有化妝品溶掉後就加水乳化,之後就大獲,洗極都洗唔乾淨,越推就乳化得越白,洗左好耐好耐先可以洗走晒d卸妝油,唉!真係煩,又掉左去又好浪費,但係卸妝油又唔識合身體其他地方用。最後,終於都比我唸到識樣先至可以用晒呢瓶卸妝油,就係買一塊洗面棉,用洗面棉可以吸走面上乳化了的卸妝油,就係呢個方法我先至可以唔晒掉左樽卸妝油。

這瓶卸妝油唔會令到皮膚好乾,落妝效果都乾淨,但我自己唔鐘意佢咁難先至可以洗得乾淨塊面囉!售價方面佢都唔貴$89/180ml,但我紹對唔會回購這個產品!

2012年11月25日 星期日

無花果龍脷葉雪梨煲西施骨

無花果健脾開胃,清肺止咳,有舒緩咽喉腫痛和消化不良的功效;龍利葉可治療口腔炎症,亦具止咳功效;加上滋陰潤肺的雪梨,是個處理秋天氣管問題良方。

【功效】:清肺止咳、化痰平喘。

【主治】:治肺熱咳嗽、支氣管哮喘、急性支氣管炎、上呼吸道炎、失音、肺結核、咽喉痛。

材料:
無花果8粒、雪梨4個、龍利葉25克、南北杏25克、瘦肉


龍脷葉 $5/2兩

2012年11月24日 星期六

Galaxy S3 電話殼

之前去九寨溝,部電話勁跌落地下,好在有個保護殼如果唔係部電話個跌爆,依家部電話就無跌爆,但係個款就跌爆左囉,就係咁我有可以買個個新,好耐之前行街見到麥兜原裝保護殼,只終都係原裝殼個位會比較fit 部電話,呢個原裝殼比起上次個個抵d,因為佢個包埋電話保護貼。黑白豬又唔係太幼稚,所以返工用都得!


2012年11月23日 星期五

Pekkle-Cleaning Cloth

Pekkle 又出了一款眼鏡布,呢個造型我自己真係好鐘意,顏色又比較襯pekkle,所以我買左一塊,之前出個d 買得太多,所以依加唔可以再買咁多塊,費是阻住d地方,今次塊眼鏡布$19,好以比起往年貴左。


2012年11月18日 星期日

蘋果馬蹄青紅蘿蔔粟米蜜棗煲瘦肉

好似煲嚟煲去都係用返咁上下材料去煲湯,其實唔係家,因為粟米紅蘿蔔都係一D大路煲湯材料,所以咪成日都會用佢地囉,今次用左蘋果煲湯,個湯真係好甜,又滋潤,呢個湯的材料又容易處理,成日煲嚟飲都得。

材料: 蘋果、馬蹄、紅蘿蔔、青蘿蔔、粟米、蜜棗、瘦肉


2012年11月16日 星期五

明華餅家~紅豆酥/綠豆酥

又係去舊式餅家買餅食的時候啦,今次試左綠豆酥及紅豆酥,$3/個,呢D 舊式的餅店真係越來越少,而我自己就好少食咁D 食物,今次試左綠豆酥及紅豆酥,我自己比較鐘意食紅豆酥,佢個紅豆餡完全唔甜,所以我都幾鐘食;至於個綠豆酥就係偏向少少鹹,如果要我二擇其一,我必定會揀紅豆酥。

2012年11月8日 星期四

手信

豬仔今日約左我食lunch,順便比埋d 日本及蘇梅手信我,原來豬仔買比我隻大象鎖匙扣係有個W字家...


2012年11月6日 星期二

Octard Cover Foundation

無意中比我發現左一隻好好用的遮瑕膏,其實我唔識得呢個牌子,但係見買開野見到又想試下,點知第一次用已經愛上左,佢的質地好creamy,搽上眼遮黑眼圈遮得好好,佢比起一般的遮瑕膏係厚左少少,但補濕度好高,搽了超過十二個鐘都唔會溶,價錢又平只係$65就會有20g,真係超抵用!絕對值得推介給大家!