2012年11月30日 星期五

潤肌精~OIL CLEANER

一直都好想可以搵到一D 有平有好用的護膚品,所以就乜都試下,今次試左KOSE 的副線~潤肌精,唸住佢都係KOSE 旗下的品牌應該都唔會差得去邊,點知今次個如意算盤打唔響。

今次係我係用過咁多的卸妝油入面效果最唔能夠接受,點解呢?平時用卸妝油係希望佢落妝落得乾淨,洗面落妝一take 過,可惜呢個卸妝油真係好討厭,佢本身的質地好稀,於面上打圈將所有化妝品溶掉後就加水乳化,之後就大獲,洗極都洗唔乾淨,越推就乳化得越白,洗左好耐好耐先可以洗走晒d卸妝油,唉!真係煩,又掉左去又好浪費,但係卸妝油又唔識合身體其他地方用。最後,終於都比我唸到識樣先至可以用晒呢瓶卸妝油,就係買一塊洗面棉,用洗面棉可以吸走面上乳化了的卸妝油,就係呢個方法我先至可以唔晒掉左樽卸妝油。

這瓶卸妝油唔會令到皮膚好乾,落妝效果都乾淨,但我自己唔鐘意佢咁難先至可以洗得乾淨塊面囉!售價方面佢都唔貴$89/180ml,但我紹對唔會回購這個產品!

沒有留言:

張貼留言