2011年4月18日 星期一

Pekkle mouse pad

買左好耐的Pekkle mouse pad一直都無post 出來,今日終於都的起心肝影返張相post 出來,何解呢?咪就係因為我要用左去囉,近來pekkle 真係出了太多產品,出到好似有點泛濫,雖然佢泛濫但係我都有繼續買,只係無post 出來,加上出得太多令到我屋企的空間亦都越來越小,所以我不斷的反思,與其無了期的儲,倒不如用左去,因為平時買買埋埋都係收埋去,當收埋左之後又有幾時間會拎返佢出來欣賞,經我多番的反思令到我覺得應該用左去會好d。當將來個mouse pad 舊左起碼我仲有張相留念。
這個mouse pad 我未買回家時,單單看相仲以為佢起立體設計,當我見到佢個實物先至知道完來佢係平面設計,只係佢個視角效果令我望起來以為佢係立體罷!

沒有留言:

張貼留言