2012年8月27日 星期一

AUBE~loose & line eyes

起執櫃的時候發現二年幾前個舊同事送給我的禮物,見都放左咁耐點都要開左去用,如果唔係變壞左就會浪費左啦!

我主要都係用眼線個部份,因為個眼線液係淺啡色,我畫左上眼後覺得效唔係太明顯,畫左同無畫無乜分別,所以佢即時入左冷宮,得物無所用,好在唔係要用比錢買咋!

2012年8月26日 星期日

Dead Sea Premier~Ageless Future Detoxifying Mask

終於都忍唔住用左Dead Sea Premier~Ageless Future Detoxifying Mask,因為我實在買了太多的護膚品,成日都唸住想用晒一瓶先至開另外一瓶,但係成日忍手,搵到我無辦法試下其他的產品,其實這個唸法一D 都唔好,應該一買左返嚟就即刻用左去,咁先至可以發掘到更多更好用更適合自己的產品。

今次用這個mask 比較特別,佢係一個深層清潔排毒mask,起香港專櫃買真係好貴,但係又真係貴得有道理!


Ageless Future Detoxifying Mask 含突破性成份Seamax Complex-a,在肌膚表面形成泡沫,促進肌膚排毒及細胞新陳代謝。此面膜能提升肌膚,打開並清除毛孔髒物,並輸入營養。使用後肌膚即時得到淨化、提升、緊緻,減淡細紋及皺紋。持續使用,去除老化角質,以達致細胞代謝,令肌膚煥然一新。

mask 本身係黃色的液體狀,當我推開時佢即時變會一陣泡抺,只要薄薄塗一層於面上,面上即時形成了一層厚厚的泡沫,我即時感覺到面上有一層bubble,不繼地爆破個感覺很特別,這層泡沫會淨化皮膚的毒素及毛毒內的污垢,當整個排毒過程完成後,皮膚上的泡抹會完全消失,之後該面膜停留在皮膚上數分鐘,再用暖上洗淨。

敷完這個mask感覺到皮膚前所未有的白滑,這個天氣用完後皮膚唔算乾,但冬天會就一定會乾囉!皮膚大大的收緊及提升,用這個來做深層清潔真係好正!

猴頭菇姬松茸茨實連子百合沙蔘湯

見d 猴頭菇開始變色,所以要盡快用晒佢嚟煲湯,今日這款湯用了我家的千年陳皮,有幾千年法,佢都年資都有成三十年家,這個年份的陳皮真係好貴家,用佢嚟煲湯藥用價值很高,小小的一角陳年果皮已經有很濃的味道!

猴頭菇、姬松茸、茨實、沙蔘、百合、瘦肉、果皮、扁豆、連子、蜜棗

RMK-Creamy Foundation

以前成日都聽人講話RMK的粉底又貼又好用,我終於都買左佢嚟試下,可能係聽得太多佢的好,我自己用過之後我真係唔覺得佢有幾好用囉,對於我呢D超乾皮膚佢唔算好貼,加上佢好快浮妝,粉底又易甩,佢絕對唔係我杯茶。

價錢方面,比起一般的粉底貴少少 $420/30g,呢個品牌我以後都唔會考慮!

2012年8月19日 星期日

水禮

今日出席了朋友Sue的水禮,亦都係我第一次出席朋友的水禮,回想自己三年前平平淡淡的浸禮,並沒有通知朋友,今日真的有點兒後悔,或者人生總是這樣,總是數年後才會後悔,成為基督後我的屬靈生命又得過如何呢?

今日令我回想了很多人生的點滴,我的人生總算行一段幾長的路,今日回想返原來有很多事情都錯過了,但時間一天一天的流逝今日已經再唔夠去追回惜日的錯過。我現在只能做的只係讓我的生命過得更充實!

今日牧師的分享真的是當頭棒喝,讓我想了好多好多我自己應該面對的事情。

這一年我的生活過得比平常人辛苦,無論學業、工作、愛情......每日沉重的工作已經今我沒有得到真正的休息,日覆日的工作,永無止境,我倦透!星期六、日一般人在休息的日子我都在作,同事已經取笑我每日要返四十八個鐘工,難道我想的?有時我真係不奇然望著個天問神,為何的生命過得如似的辛苦,為何神會為我安排一份如似辛苦的工作令我沒法得到休息?作為基督徒的我真的開始有點兒疑惑,更甚的是我已經想離開神的家....

今日講道的牧師係一個盲人,我看著他感到生命的微妙,仲然身體殘缺,但神都眷顧著我們,我在他的身上看到喜樂、平安。

牧師透過不同的方法將神的道理帶給我。如何讓人生沒有白過呢?

生命的意義又是甚麼呢?生活迫人,香港人普遍都係勞勞碌碌,牧師用了馬太福音的話語告訴我。
人若賺得全世界,卻賠上自己的生命,有甚麼益處呢?人還能拿甚麼換生命呢?(太16:26)
既然勞勞碌碌只可以賺到一份豐厚的收入,但這份勞勞碌碌的工作極有可能賠上我們的生命。

經過今天的一課我真的一認認真真咁反思一下我的人生!

牛蒡猴頭菇雪耳無花果湯

又到每星期的滋潤靚湯啦!我自己真係好鐘意飲湯,湯水又滋潤,但我自己就唔識得煲魚湯,雞又怕麻煩所以又係好少煲,所以煲嚟煲去都係用豬不同的部份去煲,經過左幾個月的研究,用瘦肉煲係無咁多油,岩晒我啦!今日煲的湯水又係一些家常湯,無乜特別,勝在湯渣全部都係我至愛隨左肉啦,,所以全部都可以食晒去,唔知點解我自己唔係咁鐘意食太多肉...

今日起街市買唔到新鮮牛蒡,唔知牛蒡係咪季節菜呢?成個街市都無得買,所以今日用左乾牛蒡,味道仲要比新鮮牛蒡濃味添!

材料:牛蒡、猴頭菇、雪耳、無花果、麥棗、南北杏、瘦肉


2012年8月15日 星期三

stocktake

,仲要一D 好好的同事招呼我,今次的stocktake 真係感恩,因為都尚算順利,真係唔係好明我次次入去個d 店鋪,個間鋪都會好旺好多客,搞到我次次都要起度呆等。

2012年8月12日 星期日

猴頭菇靈芝瘦肉湯

已經連續幾個星期都係飲青紅蘿蔔湯,今個星期要轉一轉個口味先,都係要快D 用晒盒靈芝去先得!

今日又係藥材湯,今次落靈芝的份晒雖然已經少了,但係湯仍然都係有少少苦,但都容易入口,多飲湯水皮膚都靚D!

唔理得佢苦定甜,總佑飲左有益就得啦!

材料:猴頭菇、靈芝、麥冬、黨參、沙參、北芪、薑片、瘦肉

2012年8月4日 星期六

餃子園

其實都唔知自己去左一間咩公司做,日日OT 都唔止,仲要星期六、日呢D公眾假期都要返工,今日分分鐘又要做到半夜,到六點幾我見肚餓所以出左去食個dinner先,本來係想食蝦子麵,我起條士丹利街行嚟行去都搵唔到我想去個間餐廳,所以都唔知食乜好,起條行無聊聊咁行到去呢間餃子園,咁就入左去食,我要左酸辣湯底韮菜餃,我見佢地係人手餃子,但係就好少少唔乾淨,包餃子時無帶手套,但係包餃子個叔叔又會去收錢,收完錢就咁就去包餃子...

至於個酸辣湯的味道就普通,但係個韮菜餃就幾好味,不過我好急咁食完就返左公司做野,希望明早兩點前可以離開公司返屋企...

2012年8月3日 星期五

Color Club AN23

嘩!一隻超靚的顏色,呢枝指甲油已經係上年買,但係等左成年先用,搽完之後勁鐘意呢隻色,呢個牌子的指甲油好快乾,而且好long lasting,平時我搽完之後過兩日就會甩左好多指甲要洗左去,但係呢個牌子搽左上手一個星期都無乜點甩,不過個掃頭就唔夠opi 大,指油都好柔順好易搽。

不過點都好我真係好鐘意呢個色...