2012年7月31日 星期二

BVLGARI Omnia Coral

上一次買香水都已經唔知係幾時GE 事,早幾日發現瓶香水已經用完,可能噴香水已經係一個好指定的動作,每日出門口無做過呢個動作,個日就好似欠缺左一D野,個人有點兒坐立不安,所以都係快快手手咁去買返瓶。

買香水我多數都係會去卓悅買,因為佢售價比較平,而且有好多品牌可以選擇,今次買左我一路都好想試的BVLGARI香水,個瓶個設計都好似用左好耐,每次出新LINE 都係用呢個瓶的設計,不同的只係顏色及香水的味道唔同。唔知一瓶香水可以用到幾耐呢?


2012年7月29日 星期日

苦瓜黃豆排骨湯



上星期媽媽話天氣咁熱想飲苦瓜湯,苦瓜湯的功效能袪暑除煩,清腸胃濕熱。

今個星期就煲了苦瓜湯,老老實實苦瓜湯我就真係唔係咁鐘意飲,因為苦瓜有一種好獨特的甘苦味,呢種味道唔係人人都接受度,加上又唔係個個人都食得苦,平時涼瓜炒牛肉有D汁伴埋一齊食我就OK,但係湯就...

今次煲出來的湯味道都OK,唔係十分苦,味道尚可以接受。

材料:苦瓜、黃豆、咸酸菜、排骨

2012年7月23日 星期一

S617+ Blooming

呢盤S617+係由一盤花苗開始種,自從第一次開花之後 (已經係10年10月的事了),經過我不斷的催殘,這盤花慢慢的開始萎縮,經過我一年半的悉心照料,終於都再始開花啦,而葉片的大少已經變得越來越大塊啦,今次開花的數量都唔少家,真係好開心!

2012年7月21日 星期六

Jenny Bakery

打風前席天氣別熱,熱得喘不過氣來,今日OT 完時間尚早,所以去左油麻地Jenny Bakery買曲奇餅,去到店外有好多人排隊買緊,到我買的時間心大心細都仲未決定買4mix 定係8mix 好,因為一盒曲奇只可以放一個月,如果買兩盒就會太多,放到過期都食唔晒,最後都係決定了買8mix,因為8mix 感覺上無咁肥。

之前起open rice 見到好多人讚Jenny Bakery的菠蘿汁好好飲,但就唔係成日都有得賣,我一見到已經好開心,因為可以試下佢有幾好飲,眼見全部的菠蘿汁都雪到冰狀,因為我唔係即時飲用,所以都無乜問題,一瓶菠蘿汁$12,買二送一,平均都係$8,咁大瓶真係好平,仲平過平時起果汁鋪買的鮮榨果汁。一打開樽蓋已經聞到陣陣的菠蘿香味,入口酸酸甜甜,真係好好味。

之後仲見到有我至愛的南棗糕,有禮盒或散裝買,禮盒$100 (有28粒),散裝$25/5粒,買個時我唔知邊款平d,不過唸住有個盒裝住靚靚地咁,同埋散裝得個5粒都滿足唔到我,所以我唸都無唸就買左禮盒散,Jenny Bakery的南棗糕都係手掣,入口唔係太甜,仲有啖啖的合桃肉。

店員見到我買菠蘿汁仲推介埋我買甜品,這裏的甜品都係季節限定,我本來都無興趣買,但心唸都係試埋啦,一年先得個幾個月有得買,我今次揀左芒果慕士$15,入口好creamy,食晒成盒好"流",味道就普普通通。

8mix cookie $150/730g,實在係太大盒,因為屋企人唔鐘意食,所以自己食一盒有d 吃力...


 

2012年7月15日 星期日

花旗蔘雪耳蓮子百合湯

是日靚湯--花旗蔘雪耳蓮子湯,今次用左一兩 (兩朵) 雪耳,實在係太多,搞到煲湯好杰,下次要放少一朵,咁煲湯飲起來會無咁杰身,個口感會好D。

材料:花旗蔘、雪耳、蓮子、百合、圓肉、西施骨

Biore Watery Cleansing Liquid

某日放學去左行萬寧,無意中見到Biore 出左一隻新的卸妝油,見自己已經用左一段長時間價錢比較貴的卸妝油,所以今次用返隻價錢比較大眾化的卸妝油,這瓶卸妝油的容量比較多有230ml,價錢方面$84.90,付款時仲有一個指甲鉗送。

反轉個瓶身見到個介紹話這瓶卸妝油話可以用到3個月,平均一個用都個二、三十蚊,價錢方面真係好抵囉,至於卸妝方面,我自己係習慣左用埋卸妝油嚟卸眼妝,但係這個卸妝油唔係好適合用嚟卸眼妝,因為佢都係澀眼。卸妝都乾淨又唔會今到塊面好乾,但係澀眼就真係唔係咁適合我囉。

2012年7月11日 星期三

Pekkle 扇

近來Pekkle 出的產品少了好多,踏入炎炎的夏日,手上有把扇真係好適合,大熱天時,無一D降溫的產品分分鐘中暑都以有份,今年出這把扇的手柄比起上年個把長度已經改短,長度適中,放入手袋都好方便。

今次這款扇的設計無乜特別,係潛水pekkle,但係勝在顏色鮮明,好配合這個炎炎的夏日。唔知把扇係咪做緊特價,標價$11.90,付款時只係收$10.50。

Pekkle Chopsticks

經歷左幾個月每日返十六、七個鐘的沒完沒了的返工時間,今個月似乎已經有好日子過啦,今日算係正正式式叫做早左放工,不過都要八點先至放工,其實我正確的放工時間係六點,都唔知點解我條命咁苦,享受左幾年無OT 的時間,又要過返年幾沒完沒了的OT工作。

難得一天叫做早左放工,當然係要去shopping 一下買返一些我心愛的pekkle 產品慰值我自己啦,今次呢款筷子並唔係一d 咩新產品,都係上次套碗內的產品,只係將對筷子分開賣,見又唔係好貴$10.90一對,所以買了兩對來看門口。

2012年7月8日 星期日

猴頭菇合掌瓜無花果鮑螺湯

上兩個星期放假去左樓上買了一D 湯料,今個星期又可以用煲出一煲美味的湯水來滋潤一下。

材料:猴頭菇、合掌瓜、無花果、鮑螺、西施骨、瑤柱

2012年7月7日 星期六

Natura House 柑橘果防蚊滾珠液

又到左夏天啦!我自己係超惹野,所以每天都會四出搜尋一些比較出色的防蚊產品

之前用過兩個品牌的驅蚊產品覺得比較出色

所以今次決定再次回購 Natura House 柑橘果防蚊滾珠液

成份天然,加上氣味討好,我自己就超級鐘意這個氣味

不果佢加左價年幾前$120,今日去買已經要$140~50ml

但係好用都無值得的

2012年7月4日 星期三

Burt's Bees Bug Bite Relief

之前用開的舒緩蚊釘的產品已經過期,所以我又要唸下用咩品牌好,見之前用過Burt's Bees的產品都幾好用,加上成份亦較為天然,所以今年都繼續選用Burt's Bees,今次買的產品係 Bug Bite Relief,這個產品的氣味比較濃烈,我自己就唔係咁鐘意這個氣味,但係佢舒緩蚊咬的效果都好出色,這個產品除了可以舒緩蚊咬仲可以驅蚊添,一物二用,抵晒!

2012年7月1日 星期日

姬松茸黨參淮山杞子湯

因為昨天打風的關係本來是煲的湯的其中一款材料,街市沒有得出售,所以今日的湯水又作出了改動,今日的湯只係普普通通的藥材湯,又係姬松茸,無法買左一大包返嚟,仲有幾次先至煲晒,不過姬松茸係一種很好的抗癌食品,近來公司接二連三有同事患上癌症,真係有點兒擔心...

材料:姬松茸、黨參、淮山、杞子、圓子、瘦肉