2011年1月31日 星期一

奇趣餅家

農曆新年就快到,有係時候買定D 賀年糖果,今年我只係想買油角仔,往年的油角仔都係係由姨姨親手炮制,但係姨姨年事已高,所以近幾年已經再得得食由姨姨親手制作的油角仔。實在回味姨姨制作的脆卜卜大大隻的油角仔。
今次去左位於花園街的舊式餅鋪~奇趣餅家買了一磅油角仔,平時去奇趣我只會買牛耳仔、雞仔餅及公仔餅。襯住農曆新年,今年就起奇趣買埋油角仔及笑口棗啦!
老字號真係好字號,第一次食真係食到嘩一聲,真係同起超級市場可以買到預先包裝好的油角仔,無論味道各方面都係無得比!
細細隻的油角仔,好鬆化,個皮好薄包住好多的花生及糖,一食就得停唔到口,實在係太好味,可惜油角仔只係每年農曆新年這段期間才可以有得食。


油角仔 $60一磅

笑口棗$40一磅 (第一次食到咁鬆化的油角仔,但係就甜了少少)

2011年1月29日 星期六

Monster Burger

自從轉左工之後,我每日花費起lunch 的錢亦都大幅增加,我自己就唔介意食得貴,最緊要係個食物質素要好。
唔知由幾時開始,個人的價值觀唔同左,或者係近來身邊好幾個年紀大少少的舊同事患了cancer,所以我對人生看得更加難出的捉模,人本來就係無辦法去掌管自己的命運,作為一個基督徒的我,只可以凡事藉著禱告,向天父求告!因為所有的事情都是祂所掌管...
很感恩身邊的舊同事得到醫治後而痊癒,當我聽到佢地分享佢自己的醫治療程,我個心好唔舒服,當中的辛苦難受,電療後無法進食的感受,現在才真正明白為何老人家常說健康是無價寶!
經過最近期的分享,我自己越係覺得應該要花費多少少吃多d 不同的食物,再花多少少錢去不同的地方遊歷,因為我實在係太渺少,我看似比別人更加了解時事、生活、投資各方面的事情,但相比起一些真正有學識的人我仍然係遙不可及!
因為農曆新年,我公司早左cut off,都怪自己之前無認真睇e-mail,等我自己享受左一個星期準時放工的福利後,惡夢終於都嚟啦!今日又要返工,其實我真係萬般不願意的,本來安排左今日去整頭髮,今日返左公司做野,我唸都要過埋農曆新年我先至可以有時間去整頭髮!
今日13:20返到公司,唉!係時間過得快定我我實在太多野做呢,走左時候已經係22:20,但係我完全唔覺得自己起公司做左好耐野,我走的時候仲有幾樣野未做,但係我唔想明天再返去啦,咁搞法真係星期一返到星期日,咁個人會覺得好慘家嘛!
今日又有一個新突破就係得返我自己一個人起公司OT,做到20:15左右,FC走埋嚟同我講Bye bye。仲有仲有個鬼佬老闆走時都有同我講bye bye,第一次有咁ge機會
FC仲叫我唔到做到咁夜,佢話得返我一個好危險喎,我夠想走啦,但係我d 野根本多到做唔晒,有時我會自己起度唸,係咪真係做得到ge 人就要做多d,究竟係咪真係咁唔公平呢?定係天父給我一個試煉,要我學習謙卑呢?其實自己轉左工之後心裏有好多好多的問號,無可否認入到呢間公司真係令我大開眼界...
今日返公司的原動力就係去食monster burger,我星期五已經食左一次,實在係太好味,所以我星期五同自己講我星期六返工就去monster burger 食個tea,做到3點3就係出左去食野因為要等佢整個飽,所以花左一個鐘的時間食tea,其實放假返公司做野個人會變得好精神緊張,好想爭分奪秒做晒d 野去行下街,所以我一路食一路望住隻錶...一字既之曰:
個tea 真係好平$26 仲有轉coffee 都唔駛加錢真係好平,但係個burger 個size 係細左一半(只係個飽細左一半,但係個餐平左足足一半,星期五都係食呢個餐轉飲咖啡要$52),不過咁仲有我成個餐都食得晒,之前食個正常餐,我食得晒個飽但係只係食到一半薯條,下午茶餐對我來說個份量好好,起碼唔駛食剩浪費嘛!


個薯條又係一個用心製作的食物,即叫即炸。個薯條真係好好好味,係連埋薯皮的粗薯條

真係估唔到monster burger杯星級咖啡可以咁香濃,仲要下午茶餐唔駛加錢就可以飲到,我就緊係唔執輸飲返杯咖啡啦!

用個茄汁盒同個下午茶餐個飽做個對比,我唸大家都大概估到個飽有幾大個

monster burger用ge 漢堡飽係有好多芝麻

側面睇完全見唔到塊牛肉

拎起返飽就可以見到一塊好細的牛肉,塊牛肉好juicy,好香牛肉味

咬開左就會見到塊牛肉都幾厚,雖然佢好細塊

呢個係正常burger 個size,個飽煎個時係已經搽左牛油,塊牛肉有一寸厚 (不個呢個角度未必睇到,下次再影過d時至得!

2011年1月27日 星期四

Toppings

今日好有感動要返家聚,於是排除萬難放下手上的工作去到炮台山,其實當中有好多的擔心,好擔心工作做唔完要星期六 & 日返公司工作,心裏萬般的不願意,但係又要為著按時完成手頭上的工作,心裏又想去敬拜主,於矛盾之間掙扎,最後戰勝了魔鬼回到家聚!
去炮台山當然係享用我至愛的熱狗,今日終於都可以慢慢咁食,起Toppings 食熱狗唯一特別之處就係佢有11款配料由我地自己添加再熱狗上,至於熱狗醬的醬汁方面亦都有5種口味可供選擇。
平時我都係食芝士辣肉腸,今次轉了口味order 了白肉豬肉腸,即叫即整大約要等15mins,今日唔係咁想食可樂,所以加了$5轉了一個忌廉雜菜湯,個湯應該係一早著好放了很長時間,到有客人order 去再叮返熱去,一見到個湯就唔開胃,又唔係咁好味,早知係咁慳返$5飲可樂好過!
隻熱狗實在係太大隻,我次次都食唔晒ge。我自己就比較終於toppings 毫不吝嗇的配料及醬料任由我自己加,我今次一次試晒咁多款醬,食入口個種感覺都幾特別,咬到唔到的位置味覺亦會有所不同...


提供不同的配料

不同的醬汁,芥辣係我至愛,所以佔的比例亦都會較多

製成品,個樣子都幾ok


加$5的忌廉雜菜湯

攪混後個湯才正常返

2011年1月26日 星期三

Pekkle 利是封

話說今日用晒我身上所以錢只係餘下$19,但係我又有一款利是封未買,如果利是封遲左買,賣晒就買唔返,我都係唸住一包利是封係$20,我真係好想買埋去,但係我個fd 話我成日買埋d 無謂野唔肯借錢比我買,最後我求左佢好耐,佢先至肯借$20比我,於是我滿心歡喜拎住$20去買利是封,吹先生見到我就叫我拎埋隻大湯碗走,我話我今日無錢,只會買一包利是封,吹先生幾寸呀,佢話你估$20就可以買到包利是封呀!咁我咪問佢幾錢呀咁巴閉,佢話$26,於是我就要起我個雞碎咁多錢度再分多$6出來,吹先生最後收左我$25,是日成副身家只餘下$14。
搭埋車返屋企仲有$10,個心都安樂d 起碼都叫做年年有餘嘛

2011年1月25日 星期二

Logitech Performance Mouse M950

一直都好想買一隻人工智能的mouse,平時用普通個d mouse 搞到我隻手指尾成日都好痛,今日去shopping 路過旺角電腦中心,於是的起心肝走上去買。完來旺角電腦中心係無乜電腦配件買的,好再我堅持行埋3樓所以我最後都可以買到這隻mouse!
隻mouse真係好貴$699,但係為左健康著想我都係決定買左去,因為只收現金,我數晒銀包所有錢我都係得$618,本來想走之際,我個fd 話借$100比我買,咁我又唔客氣啦,買左先至算啦,費是等下一次又唔知要拖幾耐。買完隻mouse 之後我身上的現金只係餘下$19,眾所周知我唔會帶提款咭出街,所以我要好努力咁保護我這$19,務求令我可以搭車回家!
真係呢身無分文的我,依然繼續我的shopping 行程,回家時的收獲都唔錯!鬼咩大部分的店鋪都可以收信用咭,基本上唔收信用咭的地方我係唔會去囉!








2011年1月24日 星期一

黃珍珍泰國菜館

黃珍珍泰國菜聽佢個名都聽得多,好多人都會介紹去這裏食泰國菜,我今次係第一次去食,為了方便大家離開,我們今次去了佐敦黃珍珍。
嘩!黃珍珍個門口真係好難搵,如果我一早知道起這個地方我真係唔會上去囉!真係估佢唔到黃珍珍會選址於時鐘酒店的大廈內,雖然起遠處可以見到好大個招牌,但係要搵佢個門口真係好難,而起地下可以見到黃珍珍個招牌的地方亦被招聘廣告遮住!最後我自己一個人,心驚膽跳咁朝住時鐘酒店的方向去搵黃珍珍個門口,沿住個樓梯都有D 男人行落嚟,搞到我幾尷尬,真係多得搞手唔少...
平時我食泰國菜都係食開泰屋,如果用泰屋與黃珍珍比較,我只會選擇泰屋,因為黃珍珍的食物唔係樣樣都好味,甚至可以用有少少失望來形容!
一個好普通的馬拉盞炒通菜,竟然可以無乜馬拉盞的味道,而通菜亦好老...
咁多碟餸最差的都係蒜蓉炒蟶子,本來想要辣椒膏炒通菜,但係席上++係完全唔食得辣,為左就佢所以選擇了蒜蓉炒蟶子,但係食第一件蟶子真係超失望,蟶子超UN,又無蒜蓉味!
冬陰公湯又偏向太甜
最好味的就係個鳳爪&併盤 (炸物出奇地脆),咖喱炒辣蟹D 蟹都新鮮個汁都好味...
黃珍珍比起泰屋平好多,埋單連埋飲品每人都係$140,價錢都好合埋但係個地點真係...以後都唔會再去佐敦間黃珍珍囉,真係邊會揀起個鋪位個棟時鐘酒店個度家!














風信子種子

這個像洋蔥的物體其實並非洋蔥,佢係風信子的種子,唔識真係唔知,完來風信子每年只係起秋、冬才可以於花虛購買到,只因風信子須要起寒冷的天氣下生長;這個種子我已於11月的時候購買,初時只係貪得意買回來種,後來知道要放入雪櫃雪6個星期才可以種植,所以一植都放於家中沒有理會。
到近來的氣溫每況越下,我才想起它不如放佢起窗邊於這個寒冷的天氣下應該可以生長又唔須要放入雪櫃啦!點知一拎返出來睇原來這個種子已經不經不覺得長出了根,有見及此所以我放在水中浸,希望可以在發芽,拙壯地成長!
種花莫過於看著它的成長,希望可以看到佢慢慢的成長...




Sanrio 50th Crystal Charm ~ Pekkle

經過個多月每日放工都去鋪7-11後,我終於都擁有到兩隻pekkle crystal charm,當然唔係我lucky 可以抽中啦,只係我個fd 買左比我。但係到我收到個實物反而我無開心的感覺,只因這些抽獎的玩意,開心個份感覺應該係來自自己抽中的!正正因為係買回來所以係無乜特別感覺!而pekkle charm 的售價亦開始回落了不少,好在當初忍手無去炒一隻回來,如果唔係實肉痛死!
我會繼續努力去蒲7-11儲多d 印花,希望有機會可以自己抽中一隻pekkle獲得一份不可言喻的喜樂!




2011年1月23日 星期日

Book

今日去左太古城~冒險樂園出席yanoch 的b day party,好開心可以有機會出席小朋友的生日party,而這個party 令我回想好多昔日的事情。感謝主!今天的我已經改變了,或者已經係放棄某一部份的執著,對我來說可以說是一件很好的事情!快樂的時間真的過得好快,短短兩個鐘的短敍,令我獲益良多!
太古城吉之島有一間以琳,聖靈的感動走的時候去出以琳買書,其實我並沒有話特定要買那一本書,只係靠聖靈的指示而選擇我所須要的,本來我拎起了兩本,心大心細都唔知要邊本,最後聖靈給我的指示就係以下這本「改變帶來醫治」暫時尚未知道神有甚麼說話想造訴,但我深信神必定有祂的旨意!amen!!




九龍維景酒店~棕櫚閣

成日搭車都會經過九龍維景酒店,但係從來都無唸過會入去食野。可能一直都覺得這間酒店係國內同胞入住的酒店罷,加上好多年前這間酒店又有人感染沙士。所以我每次經過都只係遠觀!
到近這幾個月,不斷去食不同的餐廳開始留意到都有人介紹棕櫚閣,見佢咁平,又近屋企,所以去試下啦!
我地好準時去到,一開始見到放左好多食物出嚟!但係入到去先至發現完來係無生蠔,一個可以回本的食物都無,真係令我大打折扣!
可能係我地早到,一開始係又好多長腳蟹,非常之新鮮,我見放左咁多出嚟初時只係拎左5隻,唸住試晒其他野先至再慢慢食返我至愛的長腳蟹,點知到我試晒所有的食物長腳蟹係再係出現過,我個fd 先至慘啦!一開始食魚生先,一食完魚生想去拎長腳蟹等左兩個鐘都無出過,到我地食完佢一條長腳蟹都無食過!
最好味就係個辣酒煮花螺,好入味,又好大隻!
估唔到咁平的自助餐竟然有紅燒雞絲翅食,翅的份量都唔少,雖然無蠔食,但有個翅食都叫做底返d。
仲有即場煎的牛扒、羊架&大蝦,味道都好正!
沙律都有8款,但係我唔記得影底去,沙律好新鮮,仲幾特別添!
雪糕只係牛奶公司的雪糕,所以都唔係咁吸引;至於飲品方面就有橙汁、蘋果汁、咖啡、檸茶、檸水。蘋果汁&咖啡都好正!
我起openrice download 左張coupon 再早兩日book 位,咁就可以有75折,折合$253.30。可能係因為太平,所以d 貴價食物好少再出現,就連甜品都係每次出半個,初時我見到都覺得幾搞笑!真係估佢唔到囉,一個cake 有幾貴姐,駛唔駛半個半個出呢?



紅燒雞絲翅





薑蔥焗蟹,又唔熱,d蟹又唔知點解要用炸粉炸過,搞到佢一d 都唔好味











準備走的時候,見到又出左d生果撻,所以又撲出去拎左兩個,個芒果撻超酸,但係個曲奇餅撻底係我至愛!

餐飲當然係我至愛的咖啡,估唔到佢杯咖啡又幾濃滑,仲好味過九龍酒店個杯咖啡