2010年11月30日 星期二

Last day~~

識,而我亦都無唸過要去做,所以我安於現況做返完來的我...靜靜地繼續溫書算罷!
但當我去HR 辦理離職手續後,準備執野離開,Peggy邀請我影相,其實今朝已經想叫同事同我影相,但最後無叫佢地同我影相,費是四圍去叫人地影相嘛,又費是惹起任何的爭端,反正都係悄悄的來,好想悄悄的走。
但當我去到reception 後,我見唔到其他同事有d 唔捨得,原來埋藏於心深處都係唔捨得,好想起我D 相入面有這間公司的回憶。
我就係今日個主角比大家影,影左好耐都見唔到Yuki,個刻好想去叫佢,但又唔好意思,好在最後都差唔多齊晒人同我影相。
臨走時大家都好擔心我拎唔拎到reference letter,Doris 好好尋日已經同我講左今日會比我,今日佢要training,所以好遲先至出嚟,最後佢襯我地影相時拎埋出嚟比我...
臨別依依,原來真係唔捨得!最後,我行去每一個位同每一位同事say goodbye...
今晚去買完衫食飯時,拎部相機出來睇相,原來都回味這3年的工作時光,雖然只係平淡的工作,唯一可惜只係這份工作令我留下一個好深刻的回憶!工作上遇到的奚落及玩弄,這刻我可以說的是我討厭這個虛偽的工作地方。原來人與人之間的相處是如似的微妙,儘管如何的付出,得到的回報往往出人意表...
成長是雖要經歷,我起這裏真的深深體會到那些人是笑裡藏刀,原來真的好恐怖,可以起人前人後對你好好,但係之後ge 事...真的不能想像!
或者人與人之間要和平共處只係起我這個天真的世界裏才能出現!Annie 同我講佢話出面好多公司都係要擦鞋,好多上司都係笑裡藏刀,佢叫我當今次只係一個經驗,及上了一課很珍貴的課堂。佢仲話我咁天真要出去磨練下,多D 體驗人間的醜惡..但我心裏依然都係天真,希望我可以再預到一個好似Annie 咁好的上司!
明天將會上任新的工作,唔知新的工作環境我是否能適應得到?我的能力是否能應付得到這份沉重的工作?心裏有點點的擔心及須要應付下星期的考試,又要接受新的挑戰...要考的範圍實在係太廣範,儘管如何的努力都好似溫唔完咁,至於工作就真係返工先至再算,希望頭個幾日唔好OT得咁嚴重,好等我可以早點回家為考試而拼博...

2010年11月28日 星期日

vanity~~

I seldom woke up at 7:30am in Sunday morning.  After reading the newspaper and enjoy a cup of coffee.  I switch on the radio and start for revision.  At that time, the program is talking about fraudulent trading.  The programmer ~ Lau Tin Chi said "fraudulent is come from VANITY"
What is the meaning of vanity? The programmer said “excessive pride in one's appearance, qualities, abilities, achievements, etc.; character or quality of being vain; conceit: Failure to be elected was a great blow to his vanity"
Recently, the word "VANITY" surrounded in my lifestyle.  I want to leave GL since April 2010.  I always find that I do not have equal opportunity.  When my course is completed, I think this is the time to leave.  I decided to leave GL on 15 November 2010. 
I don’t think working at Central is equal to vanity.  I am very lucky.  I can have this opportunity to work at a large MNC.  When I accept the offer, I am nervous of a strange working environment.  My ability can afford to work at there?  Although, I have a confidence, but I afraid I can’t afford the heavy workload… 

maquillage dramatical gel liner

我買了maquillage dramatical gel liner放左起到都一年,見bourjois liner glitter fizz個eyeliner 都差不多用完,又係時候用埋佢。
有時起度唸左試右試,其實都唔係咁好,都已經搵到一個牌子係自己好滿意,但總是覺得再買來用又好悶,所以成日都試下其他牌子,但係左試右試,始終都係覺得唔夠之前搵到個d 牌子好!
maquillage dramatical gel liner $200連埋枝掃,我今次買ge 都係有少少閃粉的黑色BK951,我自己唔係咁受得淨黑色,太實色畫起我對眼度會顯得我個樣好惡,所以我自己會偏向揀有少少閃粉的eyeliner,但係maquillage dramatical gel liner 畫左上眼真係唔覺得有閃粉效果,效果好持久,但都係有小小溶,而這個情度是可以接受,枝掃有少少吉同埋佢個斜角掃比較適合用來畫較幼的眼線...








AHAVA Mineral Botanic Velvet Cream Wash-Hibiscus and Fig

唔知由幾時開始鐘意了AHAVA 這個品牌,雖然AHAVA 未香港都仲未係好出名,所以我就可以用一個較為便宜的價錢而享用到一些好用的產品,今次買了一瓶shower cream,可能係我對AHAVA 的期望大了所以今次用完這個產品多了點點的失望,佢其實唔係唔好用,只係個保濕效過唔係咁理想...


2010年11月27日 星期六

bourjois liner glitter fizz

bourjois liner glitter fizz 係我近來最愛的眼線液,因為佢又唔溶、又夠閃、又易畫,所以我近來日日都用佢,仲有係佢夠平幾十蚊,真係好抵用...

2010年11月26日 星期五

隨變

上次去佐敦食串燒,路過一間食麻辣雞煲的火鍋店,上星期見報紙介紹話係正宗四川菜,所以特登再去佐敦試下,今日7:30pm去到,店外已經大排長龍,我地一等就等到9:20pm。
等左成2個鐘實在係太肚餓,起等位的過程我地已經揀好左食物,所以一坐抵就可以落單,起度等位的時候見到店內的食客個個都食到滴晒汗咁誇張,我又要就某人,所以我地今次個麻辣雞煲只係要左小辣,某人就食這個小辣食到噴火,但係我就完全食唔到有辣味...所以我就叫店員比碟辣醬(中辣) 我,個辣醬好香,仲有一些好特別的辣味。
這個店鋪的食物名字好得意家,真係棍打牛筋丸好彈牙...見到人地打邊爐食烏東,所以我地又叫左,某人都唔知係咪太餓,我都未影相就倒晒入個煲到,真係激死我啦!原來個個唔係烏東,叫做隨變粉,係該店自家製作,好滑的麵條,但係煲耐左佢會由白色變成透明...墨魚咀又係一個好得意的食物,平時打邊爐都無見個有這款食物...
一直起店外等候,不斷見到店員好火速咁收拾桌面,讓下枱食客進食,執枱之火速實在令我驚訝...
我都係第一次為左要食一間餐廳而等咁耐!um...如果要等成兩個鐘,我自己又唔覺得好味到值得要等咁耐,可能都係慕名而來啩,試過一次就夠,我唔會再返去食囉!

隨變麻辣雞煲

蓮藕片、秋耳、墨魚咀、真係棍打牛筋丸、一定回味魚片頭、凍豆腐

響玲卷 ~~ 索晒d 湯好正

秘製辣醬~有生蒜、乾蔥、辣椒、麻油等


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
隨變麻辣雞煲 (半隻) $73
蓮藕片 $8
秋耳 $11
墨魚咀 $10
真係棍打牛筋丸 $11
一定回味魚片頭 $11
凍豆腐 $9
響玲卷 $18
隨變粉 $18
生菜 $9
可樂 $8x2=$16
Total:$194

2010年11月23日 星期二

at home:

今日約左一班同事去at home:BBQ,起這間公司做了三年,都係第一次同佢地夜晚一齊出去食飯,雖然好似遲左D,都總算都叫做有一次咁ge 回憶!
好耐之前已經有樓上bbq,但都無唸過去燒,因為怕唔好味,may 話之前去過at home: 話d 食物ok,所以我地大膽一試。
食物又真係幾好味,仲好乾淨但選擇太少,又唔係好貴$118,這個地方真係幾好,位於尖沙咀,樓下係酒巴。
at home: 仲有cafe,間房都幾大,仲有書同game 玩!
唔知係咪d食物太油,我一返到屋企,就開始作嘔,過了幾個鐘,已經嘔了3次,嘔完終於都舒服晒!






燒過咁多次野食都未試過燒到D雞翼咁靚,所以影低佢留念


2010年11月21日 星期日

Maquillage Moisture Cream Foundation UV

自從用過Maquillage個base之後,覺得Maquillage的產品都幾好用,於是放心再買佢的foundation 用,其實都唔知係咪自己太慳一樽粉底竟然可以用到7個月,搞到我成日心思思想試新野都唔得,粉底好易變壞,所以未用晒我唔會入貨!
今次個時間岩岩好,IPSA個粉底剛剛用完,又咁岩係秋天,所以我可以轉用Maquillage Moisture Cream Foundation UV,這個粉底並唔係D 咩新產品,應該係上年已經推出,想試好耐,點知一等就等了一年。

Maquillage Moisture Cream Foundation 係SPF25 PA++,同樣地只會起個包裝盒到搵到,於產品的瓶身係沒有標明,30g~$320。都係一般粉底的價錢,因為我自己都係第一次用cream foundation,所以覺得有少少麻煩,又要用棒拎,好難預自己要用的份量。

次次去Shiseido都一定會有sample 送,其實都係一個幾好的宣傳途徑,起碼最新出的產品佢地都唔會吝嗇咁送出去,雖然我未試用,但如果好用我都會回購!
今次個粉底對我來說真係好好用,貼薄自然,仲好持久,經過左10小時都唔係好覺個粉底溶或者甩。我自己係唔會帶任何化妝品出街補妝,這類持久保濕的粉底真的很適合我^O^

個BA 比左10號色我,我慣常會叫人地再比深一個色我,因為次次D BA 都會比D 好白GE 顏色我,搞到我成日都覺得自己白到好似藝技,但今次個 BA 竟然拒絕我的要求,佢話我要20號色會太黃,真係唔岩我的膚色,所以最後我都係要左10號色!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
sample

2010年11月20日 星期六

倚窗閣

繼續我的食食食行動,今日去了九龍酒店~倚窗閣,我自己一向食buffet 都係去都會海逸,近這幾個月去了幾間不同的酒店享用buffet,止終都係覺得都會海逸係最好,雖然真係貴左少少,但點都好過比差唔多價錢又無乜野岩食,或者係預期有得食的食物去到係無得食囉!
第一次去九龍酒店,去食的原因全因為佢個主題“蝦兵蟹將”。入到去見到都好多款食物選擇,但不及都會海逸多。
我自己好鍾意食長腳蟹,所以每次去食buffet 都會主力要食長腳蟹,今次同上星期去8度食buffet 一樣,又係等極都等唔到長腳蟹放出嚟,我今日只係有幸拎到兩條長腳蟹,但係長腳蟹一d 都唔生鮮,真係好失望,我都係第一次食到唔生鮮的長腳蟹!
至於另一個想回本的食物係雪糕,又係令到我極為失望,共有八款雪糕選擇但只係得四款係Haagen dazs,而其餘四款味道似係牛奶公司雪糕!而Haagen dazs個四款雪糕竟然無左最好味的士多啤梨味,所以唸住用雪糕回本的如意算盤又打唔響!
如果比我揀我寧願去都會海逸或者紅煙窗餐廳,我都唔想倚窗閣,起碼人地有無限量的長腳蟹供應。
今次趕唔切影低張單,起open rice download左張8折coupon,折合 $418x80%+$41.80 = $376.20

我的第一碟 ~ 龍蝦仔

芝士焗蠔

酥皮鹹火腿蟹肉野兔卷


我至愛的煙薰三文魚


芝士蟹粉焗蟹蓋 ~ 見到好多人拎,但我次次去到都見唔到,好再最後食左三隻

古法蝦棗

魚露煎封羅氏蝦 ~ 味道正,但係蝦就煎到太乾身


炸雪糕 ~ 第一次食,完來係用雪米糍來炸,味道都幾得意




芒果拿破崙餅 ~ 唔係太好味



這四款疑似係牛奶公司的雪糕分別有紅豆、芝麻、豆腐、芒果

即磨咖啡 ~ 正,飲了兩杯