2009年4月27日 星期一

Pekkle file

因為豬流感,所以今日去左旺角。咁去旺角同豬流感有乜關係呀?
咪就係我個fd 怕我會死於豬流感,所以買定左d 口罩 & 消毒潔手啫哩比我。
初時我叫佢唔好買口罩,我話如果到時殺到埋HK。
個個人都戴晒口罩咁我仲駛乜戴喎,我唔戴都安全啦--->笑到佢死,又話我低能
就係咁我就可以順路去旺角買埋大家擁有左好耐的Pekkle file 
今次係第二次想幫襯征服世界,唉!又話無貨,又話要訂--->邊會等吖
一出佢門口直入美寶,好在美寶今次都有得賣!
一入到去老闆娘就問我,好耐無見啦--->心唸有幾耐呀,上個月都離過問八達通
今次個file$7一個幾抵用,不過返到屋企見雪藍留左言話出左個鴨鴨索袋,美寶今次係無得賣。大家不用上去啦!

正面

背面

2009年4月13日 星期一

Pekkle 筆袋

自從開始返學我個又殘又舊的筆袋又出動!個筆袋係我由讀書用到依家,想丟左去好多次,但每次都會從垃圾筒搭回來。
因為個款實在難求,相信都無乜機會會買得到,就算有相信都是天價。
唉!每次返學都唔敢張個筆袋放到枱面,因為佢實在太舊又好黃,怕放佢出來會被同學笑到我面黃,所以每次都放左d 筆起枱面就會收埋個筆袋。
最近終於都比我bid 到一個新的筆袋,設計亦後適合我,因為有兩層,其中一層可以放post-it,另外一層就可以放文具,非常方便。而且價錢亦不算貴 ($43) 。所以再買多一個自用!


這個是我用到好舊的筆袋,因為相機攝影的問題影唔到實際黃金金的情況!


2009年4月1日 星期三

Pekkle 八達通套

唉,昨天回家後知道pekkle 出左八達通套已經好想買
今次個八達通套都幾特別,可以放SD card 或者M2 card,係我一直想要的設計!
本來都無唸住會有時間撲過去買
但係又要慰藉一下我自己,事關岩岩考完試,唉!!!
咁就第一時間走去旺角買離哄下自己先啦。
唉!放學後山長水遠搭個地鐵咁碌過去,已經鎖定左目標去征服世界
連路過美寶個門口都唔想,咁就搭電梯上去即刻轉右
入到去見到吹水怪
我:唔該要3個鴨仔八達通套
吹水怪:搵、搵、搵......
擬似吹水怪(個樣似吹水怪):鴨仔會出絹布公仔
我:幾時出呀?
擬似吹水怪:你預4月尾啦
吹水怪:咦無喎賣晒啦!
吹水怪:返左二十幾個一日就賣晒,個個都好似你咁入到離就話要3個
吹水怪:無啦!你過兩日過離買啦,我留返比你
吹水怪:一係咁啦你要埋門口個個
我:好!就係咁我買埋最後一個lu......
我:出左門口,心唸又話留返比我電話都無叫我留低,都唔知係唔係留比我ge,
我:唯有死死地氣走入美寶啦 (為左填補我考試後的壓力我點都要買夠數先至走的心態)
我:老闆娘,我要兩個鴨仔八達通套
老闆娘:八達通套,乜鴨仔出左八達通套呀!我幫你搵下啦
我:咁好啦,我走先啦!(就係咁我最終都係買得一個,唉!)
真係估唔到美寶竟然無入貨,我都有唸過佢真係唔知出左定係已經打定輸數會小左鴨鴨粉絲去幫襯佢呢?